Kjapp og trygg hosting for Wordpress

kan man stole på TD?

Bjrl

Medlem
Tradedoubler har jeg god erfaring med. Bra utvalg av programmer, konkurransedyktige provisjoner (i mange tilfeller markedsledende), gode statistikksystemer, punktlig betaling og det jeg mener er industriens beste løsning på ileads.

I de ca 12 årene jeg har vært affiliate hos dem, kan jeg telle på én hånd antallet ganger jeg har hatt trøbbel med utbetalinger fra dem.

I 2012 hadde jeg utbetalinger på til sammen 106.109,69 kroner fra dem, spredt på ulike programmer. Og hadde ikke problemer med utbetalingen en eneste gang det året.

Så min erfaring er ikke at de er useriøse, tvert om er min erfaring at de er en av de mest solide aktørene og at de driver seriøst og ordentlig.
 

zapotek

Medlem
Har samme gode erfaring med Tradedoubler. Kan ta litt tid å få svar på epost, men jeg har alltid fått svar til slutt. Lite kluss med utbetalinger. Kan dog ta litt tid dersom programmet ikke er "forhåndsbetalt".
 

looper

Medlem
Tror man bare må velge ut i fra sin egen opplevelse :)
Og som Torstein sier så er man ikke kunde men man er en partner, selv om det er fort gjort å se på seg selv som kunde.

Uansett, så har de et stort utvalg av større annonsører innenfor reiseliv. Dette er solide partnere som har vært der lenge. Man bør kanskje være mer skeptisk til nye programmer og vurdere risikoen deretter.
 

Tonny Kluften

Administrator
Enig med Bjrl. De har alt, bortsett fra kundeservice til småpublishere. For min del så bruker jeg først Adservicemedia og Netbooster pga kundeservice og pris på leads, så fyller jeg på med Tradedoubler annonser der de to andre ikke kan levere og har ingen problemer med det, jeg trenger ikke kundeservice fra dem.
 

zapotek

Medlem
ok, takker for svar :) kanskje litt rart spørsmål, men kan man sende inkasso til dem pga manglende betaling...?

Hvor lenge har du ventet da? Betalingen kommer alltid til slutt, de gangene det tar lang tid skyldes det at Tradedoubler selv sliter med at annonsøren er sen med å betale.
 

arve

Medlem
Hvor lenge har du ventet da?
10 år, eldste utestående er fra november 02, og det står også noe som er 1-5 år gammelt.

Og Aker Biomarine hvor forfallsdatoen ble endret med ett år, og Dansommer som på mystisk vis bare forsvant fra kontobalansen i tillegg

Da er det også ett problem at selv om pengene sikkert er tapt så må vi skatte for beløpet. Vanlig skatt første året og deretter formueskatt hvert eneste år siden det står i balansen.
 

zapotek

Medlem
10 år, eldste utestående er fra november 02, og det står også noe som er 1-5 år gammelt.

Og Aker Biomarine hvor forfallsdatoen ble endret med ett år, og Dansommer som på mystisk vis bare forsvant fra kontobalansen i tillegg

Da er det også ett problem at selv om pengene sikkert er tapt så må vi skatte for beløpet. Vanlig skatt første året og deretter formueskatt hvert eneste år siden det står i balansen.

Hvis du fører penger som ikke enda er utbetalt fra affilateselskapene i regnskapet ditt, gjør du ting unødvendig vanskelig for deg selv...
 

appelsin

Medlem
Tradedoubler er definititvt dårligst på support av alle nettverk jeg jobber med. Jeg regner med 1 måneds responstid på forespørsler.

Aksjekursen til Tradedoubler har gått rett i bånn på Stockholmsbørsen, mens ledelsen sitter og klør seg i hodet.
 
Ikke rart du tok feil looper, jeg snakket også med dem om det. så de i norge viste nok ikke at dette ble lagt bort. kan nok være fordi man har adsense og at dette ble smeltet inn i den delen i stede.
 

picxx

Well-Known Member
Hvor lenge har du ventet da? Betalingen kommer alltid til slutt

Det gjor den nodvendigvis ikke. Faar ikke TD penger fra annonsor faar heller ikke affiliate penger fra TD. De eneste jeg vet om som garanterer utbetaling, uavhengig av om annonsor betaler eller ikke, er vel netbooster.
 
Topp