Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk vurderes solgt

Nettbutikk innen smykker, mobildeksler, klokker osv vurderes solgt.


-Svært bra domenenavn, ferdig satt opp nettbutikk.

-Fullt integrert med Klarna og betaling med bankkort. Nødvendige avtaler er i orden og følger med.

-Over 500 produkter på siden, over 1500 kunder.

-Produkter med produktnavn, norsk tekst og bilder er lagt inn.

-Facebookside med over 6000 ekte likes.

-En rekke bilder av produkter, både på siden og som bildefiler.

-Promotert på noen av Norges største blogger.

-Stort varelager med verdi på mange tusen. Vanskelig å anslå nøyaktig men burde ha en verdi på minst 30.000. Rundt 400 av produktene er kategorisert med varenummer og sortert i egne esker, i tillegg er det en del produkter som enda ikke er lagt ut. Dette må hentes av kjøper.

Veldig flott side med rundt 10.000 kr i salg de siste månedene, 120.000 i 2012 og 95.000 i 2011. Rekorden på en måned er på nesten 40.000. Grunnet at jeg skriver masteroppgave til høsten og driver et annet firma i tillegg er det knapt med fritid og jeg vurderer å selge eller bruke mindre tid på nettbutikken etter sommeren. Det er utrolig gøy å drive nettbutikk og denne er godt etablert i en populær bransje. 5-10 ganger innkjøpspris på de fleste produkter.

Send meg en PM for url eller spørsmål. Det er ikke nødvendig tråden fylles opp med "tar gjerne url på PM", og mye enklere hvis du bare sender meg en PM istedet :) Bud kan postes i tråden eller på PM hvis du ønsker å være anonym. Ingen budfrist foreløpig.
 
Kan legge til at butikken har solgt for 222.885 kroner på de 2 årene den har vært i drift.
"Rekorden" på en måned er på nesten 40K.

Litt trafikkinfo:

Unike gjester aug-des 2011: 36.249 / antall besøk: 60.772 / sider 4.242.069
2012: unike gjester: 43.025 / antall besøk: 81.623 / sider 3.758.680
 
mange har fått url på PM og info om inntekter, besøk osv. Men ingen bud enda.
Noen som vil åpne ballet? Skambud er lov ;)
 
Har et lite spørsmål til. Varelageret på 30-40k, er det salgs- eller innkjøpsverdi? Og følger det noen avtaler med eventuelle forhandlere?
 
det er salgsverdi. litt usikker på nøyaktig verdi, pga jeg ikke husker/har oversikt over hva alt har kostet. og har ikke telt opp alt nøyaktig mtp salgsverdi. men eksempelvis har butikken rundt 200 deksler til iphone 4 og 5, så hvis disse selges til 100 kr stk har man jo 20.000 bare der for eksempel. så et sted mellom 30 og 40, kanskje mer, kan varene selges for.

har info til diverse forhandlere ja, men ingen bindende avtaler osv. kontaktinfo til disse kan selvfølgelig oversendes. får også mange henvendelser fra ulike produsenter i kina så det er ikke vanskelig å finne gode leverandører :)
 
Hvor mye betaler du pr deksel? Og hva med ringer? Tenker på hvor mye fortjeneste det kan være pr produkt

Mulig det er litt frekt - men jeg starter på 35 000,-, rett og slett fordi jeg har 0 erfaring fra netthandel, selv om det er noe jeg alltid har hatt lyst til å drive med :)
 
fortjeneste ligger vanligvis på 5-10 ganger innkjøspris. Dvs et deksel koster kanskje 3-4 dollar og selges for 100, ringer rundt 1-2 dollar selges for 40-60 kr. gode marginer :)

alle bud er lov, så da står budet inkl varelager på 35.000 folkens. (ps moms ikke nødvendig)
 
Topp