Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny publisher-manager.....IGJEN!

kongen

kongemedlem
Savner Ida jeg. Hennes responstid knuser alt og alle. En gang så svarte hun så kjapt at svaret tilbake lå i innboksen rett før jeg trykket på Send epost.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Idag mottok jeg igjen en e-post på engelsk fra Gry..... litt morsomt så lenge hele kampanjeteksten ellers står på norsk!?!

Jeg sendte henne en forespørsel pr e-post for et par dager siden hvorfor kommunikasjonen foregår på engelsk til norske publishere. Jeg har ikke fått noe svar - som kan tolkes på et par måter. Enten ignorerer EA mitt spørsmål, eller så er de bare ekstremt trege til å svare.
 
Euroads må snart ha rekord igjen med å skifte ut publisher-manager i Norge. Hvor blir kontinuiteten av når de skifter så ofte?

Og, hvorfor kommuniserer en norsk person på engelsk til norske?

Hei Msites,

vår gamle publisher manager ble flyttet til en ny stilling, derfor har jeg kommet inn nå. Mitt fulle fokus ligger på dere/publishere.

Jeg sender fellesmail på engelsk, da vi har mange engelskspråklige i vårt nettverk, men jeg tar tilbakemeldingen din til meg - og kommer fremover til å kommunisere både på norsk, og engelsk.

Gry
 
Hei alle i tråden,

først og fremst vil jeg beklage hvis responstiden har vært lang - jeg ber om forståelse for at jeg er ny, og har masse å sette meg inn i, for å kunne gjøre en best mulig jobb for dere.

Dere er alltid velkommen til å kontakte meg, både på mail og skype.
gn@euroads.com
gry.norangno

Som jeg skrev tidligere i tråden, fellesmail har blitt sendt ut på engelsk da vi har mange engelsktalende i nettverket - dette kommer til å forandre seg fra nå av.

Med det sagt, gleder jeg meg til å bli kjent med dere, og vil gjøre alt for at dere blir fornøyd med vårt samarbeid. Jeg setter stor pris på respons og konstruktiv kritikk!

Gry
 

Msites Ltd

Livsnyter
....og Gry varte ikke lenge i stillingen som Publisher Manager. Kun 8 måneder er gått og igjen skifter Euroads altså ut PM for Norge!?!
Den før varte vel kun 6 måneder hvis jeg ikke husker feil: https://www.webforumet.no/forum/euroads/20192-euroads-no-har-f-tt-en-publisher-manager.html

Hvor blir det av kontinuiteten og relasjonsbyggingen? Dette kan jo ikke være positivt verken for publishere eller kunder.....

Skulle vært artig å høre litt reaksjoner fra den generelle hopen her inne....
 
Topp