Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Litt oppdateringer på WF

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Heisann,

Som dere kanskje ser, så har det vært litt oppdateringer her på WF. Oppdatert menyen litt, lagt til en guide om søkemotoroptimalisering og hvordan tjene penger online og litt diverse. Det er også laget en veldig simpel forside og et nytt design på bloggen, som er sponset av bloggdesigns.

Dere merker kanskje også at designet ikke er noe spesielt pent. Forklaringen er enkel - jeg er ikke noe designer. Jeg kan litt om programmering og jeg er en rakker på internettmarkedsføring - men jeg kan ikke design. Og siden WF brukere knapt genererer nok til å dekke hostingutgiftene så er det ikke rom for å betale noen for å designe en komplett pakke. Klarte ikke å finne noen som var interessert i å designe et forum, blogg og en rekke andre undersider for under 10 000 kroner, så det får vente til senere.

Planen min er å rulle ut designet slik det er nå slik at jeg kan begynne å jobbe videre med innholdet. Om noen her er gode på design og har lyst til å bidra med noe takker jeg ja med stor glede. Om noen har noe som helst dem kan bidra med som kan være bra for WFs brukere er det bare å si ifra - målet er jo å bygge et bra norsk nettsamfunn som kan bidra med noe til alle.

Håper dere liker de minimale endringene så langt!
 

Ståle

Medlem
Ser bra ut dette Kenneth! :) Minner meg litt om SP. :)

Et kjapp tips: Gjør bildene på hovedsiden klikkbare. Slik at de linker til de ulike delene (forumet, bloggen etc.)
 

Santo

Active Member
Hos meg ser menyen slik ut:
(det blå er synlig ved mouseover)

SCREENSHOT.gif


Win XP SP2, IE 6.0
 
Sist redigert:

mkander

Medlem
Pleide å trykke på webforumet logoen for å komme til forum forsiden før... likte det ganske godt. Er det mulig å få tilbake? Iallefall innen forumet? :)
 

picxx

Well-Known Member
Synes dette ser supert ut jeg :)

Kudos!
 

Santo

Active Member
Hos meg ser menyen slik ut:
(det blå er synlig ved mouseover)

SCREENSHOT.gif


Win XP SP2, IE 6.0

Ikke flere som har dette problemet? Jeg har sjekket på flere PC'er, riktignok med omtrent samme oppsett som på min egen "hoved-PC", med det samme resultatet... :confused:
 

Keanu

Geek
Får samme i IE 6 jeg også, men sitter normalt i Firefox eller Flock, så det er ikke noe problem. Mulig det kan fikses enkelt med en css-hack for ie6.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg synes det er en god ide med en sånn forside. Men så langt er det jo litt lite innhold der, ikke sant? Hva med at du putter opp feed's til noen av bloggene til noen av brukerne der også? Blir sånn en portal både til forum, blogg og brukernes blogger.

Du kan jo ta betaling for at vi får ha feeden til bloggen vår der. Feks for en måned om gangen. Jeg tror en del kunne vært interessert i det. Kanskje jeg selv til og med. Min blogg bloggdesigns.no er jo relevant for brukerne her, så det hadde vært fin reklame for meg.

Du kan jo putte dette i sidebar eller ved siden av wf-bloggen, og så merke det "Fra Brukernes blogger:"...

Om IE problemene så synes jeg det skal stå som det står. Det eneste du bør gjøre er å skrive at "For å bruke Webforumet må du installere en skikkelig nettleser, og ikke den dritten IE. Last ned Opera/Firefox/Camino/etc her.." Vi liker jo ikke IE. Vi HATER IE. Vi må hjelpe brukerne til å forstå dette, og den beste metoden er jo å vise hvor tragisk IE er.

Personlig synes jeg vi burde kaste de som bruker IE ut av WF.. Og helst steine dem.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ingen dum ide PA og det er heller ikke noe i veien for at gode og relevante blogger gratis kan få ligge på forsiden. Men, jeg vil gjerne ha NOE igjen for det. Målet mitt med WF er ikke å tjene penger, målet er å ikke gå underskudd og samtidig bygge et flott og bra nettverk. Jeg har langt mer å tjene på det enn jeg noensinne har mulighet til å tjene her inne. Og akkurat når det gjelder forsiden så har jeg ikke tid til å sette meg ned å gjøre så mye på den akkurat i dag. Jeg har selv mange planer, men det vil enten koste meg mye å gjøre om jeg skal betale for det eller det vil ta meg mye tid siden det er noe jeg ikke har så god peiling på.

Vi har jo snakket om en samkjøring før PA. Jeg er fortsatt åpen for forslag om noen har noen bra ideer til ting. Jeg vil som sagt bare bygge et kunnskapt rikt nettverk.
 
Sist redigert:
Topp