Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som kjenner til wish.com eller appen?

Stoppet

Banned
Noen som vet om wish.com og appen er svindel og tull, eller om det er mulig å handle uten fare der?

Når jeg ser på prisene blir jeg lettere vettskremt :eek:

Ser egentlig for godt ut til å være sant. Men når det er sagt så har kona handlet flere klær der og aldri betalt over 50 kroner pr plagg. Hun sier at det er grei kvalitet. Men når jeg ser at de selger smartur for 100 kroner som visst nok skal ha koster rundt 2500 så blir jeg nervøs.

Noen med erfaring fra siden, eller som vet noe om den eller appen?
 

Steve Cash

Medlem
Jeg har aldri hørt om siden før du nevnte den, men må en virkelig opprette profil eller logge inn med Facebook/Google+ bare for å se på hva som er til salgs? Alt ser ut til å være skjult bak inloggingsvinduet. Jeg vil da ikke gi fra meg personopplysninger bare for å kikke litt, bare dette gir meg motvilje mot siden, selv om eksemplene som de viser fram i innloggingsdialogen er fristende billige.
 

Marius_J

Social Engineer
Min bedre halvdel har handlet sko der.
Det tok ca 6-7 uker før hun fikk skoene. Ikke akkurat kjempe bra kvalitet. Luktet brent plast i hele leiligheten etter hun hadde åpnet pakken.
 

perksp

Member
Fruen i huset er wish fantast. Dukker jevnlig, om ikke daglig opp pakker i postkassen. Har for det meste kjøpt noe krimskrams og noen klær. Det meste er helt okey, men det er jo i alt billige kina varer. Så man får det man betaler for.
Er man ikke så nøye på ting så fungerer det helt sikkert til noe. Ville holdt meg unna elektronikk
 

Steve Cash

Medlem
Google translate har endret Odd Nordstoga fra Fleetwood Mac til odd north toga siden artikkelen i Dagbladet ble skrevet. Staver en det Norstoga får en odds's toga. :)
 

Travellingman

Nettgrunder
Noen som har handlet her i det siste? Leveringstid? Er det hovedsakelig Kinavarer?

Personlig har jeg gode erfaringer med AliExpress, men er alltid åpen for å prøve noe nytt ;)
 
Topp