Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Angående designet på WF

Andreas

Medlem
Hei! Vil bare si at jeg liker hvordan denne nettsiden har utviklet seg og jeg håper jeg kan begynner å bruke den litt mer.

Ellers lurer jeg på noe med designet her... Hvorfor er menyen på siden akkurat den samme som på sitepoint.com?
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
hvorfor ikke? hehe

Om du ser noe fint, så hvorfor ikke bruke det? så lenge det er inspirasjon av et design, og ikke et helt 100% likt design som på andre plasser, så er det totalt lov.

Fargekodene på headeren passer fint inn med resten av designet på siden, derfor er den sånn.


Nå skal ikke jeg svare på vegne av admins her, men det er hvertfall min mening :p
 

Gaasehud

Medlem
Apropos det... Fint å ikke bare ha forum, Kenneth - bra med litt blogg o.l. ved siden av også. Men tror det er noe feil med margin på forum-siden i forhold til de andre. De sitter helt ute i kanten uten margin, men forum-siden er med litt marg tror jeg. Ellers veldig fint. :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ja, jeg vet er klar over det Mattis. Skal nevnes at jeg betaler for forum, hosting, domene osv for WF og får ingenting tilbake. Ikke engang annonsene på forumet dekker utgiftene, så dere får ha meg unnskyld at jeg ikke står på hodet for å få en tier karakter når det gjelder designet her inne (Om noen som faktisk er proffesjonelle designere kunne tenke seg å ta den biten er dem mer enn velkommen) - jeg for min del fokuserer mer på innhold.
 

webpiken

Medlem
Skal nevnes at jeg betaler for forum, hosting, domene osv for WF og får ingenting tilbake. Ikke engang annonsene på forumet dekker utgiftene, så dere får ha meg unnskyld at jeg ikke står på hodet for å få en tier karakter når det gjelder designet her inne

Da synes jeg jammen du skal slenge opp en PayPal-donate-knapp eller whatnot!

Jeg er sikker på at mange her er villige til å gi noen kroner, så du får dekket utgiftene ihvertfall.
 
Da synes jeg jammen du skal slenge opp en PayPal-donate-knapp eller whatnot!

Jeg er sikker på at mange her er villige til å gi noen kroner, så du får dekket utgiftene ihvertfall.

Kunne ikke vært mer enig, evt tenke ut en måte for å kunne ha betalende medlemmer? At man da fikk et par ekstra funksjoner eller noe tilsvarende. Men en donate-knapp hadde nok funket fin-fint det også.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Om noen vil donenere noe er det alltids bare å sende til cypherus@gmail.com (paypal). Har selvfølgelig tenkt tanken med å lage noe medlemsgreier, men det betyr jo at jeg vil få et ansvar med å holde informasjonen på det området oppdatert - noe jeg ikke tror blir særlig lønnsomt med tanke på hvor lite webmaster miljøet i Norge er!
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Trenger jo ikke å være ekstra innhold for "vip"-gruppen, kan da også f.ex. være så enkelt som at man slipper reklamen, eller kanskje det er en eller annen litt ekstra fancy funksjon som bare vil være tilgjengelig for vips?

Såvidt jeg vet finnes det ingen script for slikt og det er uaktuelt at jeg lager et :)
 

webpiken

Medlem
Å lage noe ekstra for de som gir en slant synes jeg er helt unødvendig.
Da blir det jo ennå mer å gjøre for Kenneth, og det var slett ikke poenget.

Man trenger vel ikke ennå flere fordeler enn å ha fri adgang til daglige tips og triks for å motivere seg til å gi en slant?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg mener det er et script som lister opp de som gir donasjoner. Kan se om jeg finner det igjen, så kan vi jo se om det er en suksess :)

Tenkte også tanken på å opprette et eller annet som dro inn noen kroner på WF, som kunne gå til en utvikler pot. Med det mener jeg at jeg bruker pengene til å utvikle verktøy som fritt kan brukes av registerte WF medlemmer. Hvilke verktøy dette skulle vært ville selvfølgelig bli bestemt i felleskap.
 

Gaasehud

Medlem
Skal være enig at innholdet her er godt, og at designet egentlig ikke er så viktig. Men hadde jo ikke vært så dumt om noen hadde fresha det opp en smule. Det med at man kan betale for å være VIP synes jeg ikke er en så god idé. For de som ikke gidder, blir man ikke så glad i forumet, tror jeg. Nå er jo alle på en måte VIP gratis. Hadde det kostet ville man kanskje prøvd et annet forum som er gratis for fullt medlemskap. Det synes jeg er bedre, så kan du heller prøve en donate-knapp. Det er mange gavmilde sjeler der ute. :)
 

picxx

Well-Known Member
Kan du ikke bare slenge opp en donasjonsknapp + en side med "donasjoner", "partnere" eller noe slikt hvor de som donerer får en liten plass med link + beskrivelse av en nettside de har da.
De som donerer over et gitt beløp kan få VIP plassering på den siden og de som donerer mindre kommer under VIP plasseringen.

På den måten vil de som donerer få en utlink fra webforumet.no + at webforumet får donasjoner + mere innhold på siden.
 
Topp