Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvor er det billigst laptop?

tulling99

Medlem
Da har endelig den gamle laptopen tatt kvelden, og tid for å kjøpe ny. Håper å finne noe til under 5000, som har en en del batterikapasitet og som ikke bråker noe særlig slik at jeg kan ta den med til skolen. Jeg spiller jo aldri spill så den trenger ikke Megatron3000FX-kort osv..

Hvor kan jeg gjøre et kupp? Er tilbudene på elkjøp ofte bra, eller handler folk her inne utelukkende på nettet, og i tilfelle hvilke nettbutikker pleier være billigst?

Eirik
 

Bjørnar

Gründer
Dersom du bare skal bruke den til kontorstuff, eventuelt en film i ny og ne, så er kanskje Asus Eee noe for deg?
 

sKrud

Meget sliten student
Ville nok ikke anbefalt deg ¨kjøpe noe av Fujitsu Siemens.. Disse pcene er generelt bare dritt..Å ikke verd pengene i det hele tatt..

Om du først skal kjøpe deg en laptop så kjøp nå en som du har mer en 3-4 mnd..

Batteritid på 1,2t er jo bare latterlig..
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
sKrud: du har virkelig ikke peiling på pcer hører jeg.

Fujitsu Siemens har veldig gode og stabile pcer, men de har litt mer pcer som passer inn i bedriftsverden en f.eks HP som har mer "All-around" pcer.

Vet Expert har en del gode HP pcer inne til en fin pris, hvordan batteritiden er vet jeg ikke, men normalt på en pc er det 2-3 timer. Får du 3 timer på en vanlig laptop så er du HELDIG:p
 

tulling99

Medlem
Hva tror dere om denne da:

Expert.no / Data/Brbar PC/HP DV5-1020 BRBAR PC

HP DV5-1020 BÆRBAR PC
AMD Athlon X2 Dual Core QL-60, 320GB lagringskapasitet, bluetooth og integrert webkamera

AMD Athlon™ X2 Dual-Core prosessor for bærbare PCer QL-60, 3072 MB , 320 GB SATA-harddisk 5400 rpm, 15,4” WXGA Widescreen, ATI Mobility Radeon HD 3450-grafikk med 256 MB dedikert, Super Multi DVD-brenner (+/-R +/-RW) med støtte for to lag, Bluetooth.


AMD Athlon X2 Dual Core QL-60
3072 MB minne
320 GB lagringskapasitet
Webkamera og minnekortleser
Windows Vista Home Premium

Noen som kjenner til batteritiden på denne? Eller støyen?
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
kjenner ikke til batteritiden på den, men den er egentlig veldig stille av seg.
Er også et ganske pent design på den i motsetning til veldig mangen andre bærbare pcer ;)
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
etter å ha kikket raskt over så er den største forskjellen på de prosessorene.

Acer: Intel Core 2 Duo
HP: AMD Athlon X2 (Dual Core)

Ellers er det egentlig smak og behag som skiller de:p
 

sKrud

Meget sliten student
Jeg ville gått for Intel ja..

Men når det gjelder batteritid så er ikke 3 timer normalt..det er dårlig!

Har 8timer på min pc nå.. Å det er mye.. men normal tid på laptoper går jeg ut i fra ligger på ca. 5timer..
 
Topp