Kjapp og trygg hosting for Wordpress

AnnoCer fra google.. hva f&¤#

Gomlers

Member
Jeg klarer ikke å få GA til å vise "Annonser fra Google" - det står "Annoncer fra Google" på ads-overskriften.

Jeg blir gal av det der, og Google er jo ikke verdensmestre på å svare på kundehenvendelser.

Noen idéer?

Alt er stilt inn på norsk, jeg har norsk tekst og norsk domene. Og det går jo ikke an lenger å skrive language=no i koden til annonsene!! :mad:

Anyone?
 

clinton4

Medlem
Jeg vill tro det retter seg selv opp med tiden, det tar litt tid før google 100% fastsetter språket til siden.
 

Gomlers

Member
Jeg ville tro at etter 3 år, så skulle det gått seg til, men men.. Jaja, jeg får vente et par år til da, før jeg virkelig blir irritert ;)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg ville tro at etter 3 år, så skulle det gått seg til, men men.. Jaja, jeg får vente et par år til da, før jeg virkelig blir irritert ;)

Det er nok absolutt det beste. Det og ta tiden til hjelp fungerer bra i noen situasjoner. :)
 

Gomlers

Member
Det er nok absolutt det beste. Det og ta tiden til hjelp fungerer bra i noen situasjoner. :)

Hallooo mann! Det var da ironi ;)

Det er nok ikke det som er problemet.. jeg har jo venta i 3 år, og den elendige teksten er fremdeles på dansk... tror ikke det løser problemet om jeg så venter i 20 år til.. må være noe annet som er problemet.

Noen som har noen forslag?
 

sKrud

Meget sliten student
hihi...for noen store problemer dere har..

Google fikser dette av seg selv..har også vært bortig dette.. Gi fan..det fikser seg;) Det hadde jo vært et større problem om kun annonser fra danmark ble vist..(det gjør ikke det..?)...

Ta livet med ro..det er fredag, ta deg en pils nå slapp litt av
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hehe, Gomlers. Jeg vet det var ironi. Tenkte og dra den litt lenger jeg :)

Hehehe, hør på Skrud nå. :D
 

Gomlers

Member
Ja, enig!

Og jeg skulle kost meg med pils jeg, hvis jeg hadde hatt litt mer inntjening på annonsene mine, men ctr'n er garantert mye lavere nå siden det står annoncer og ikke annonser. Og dermed har jeg ikke råd ;)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det var faktisk veldig trist og høre :( Hehe!

Egentlig så er vel det eneste du kan forsøke, er og lage til en ny AnnoCeenhet i Adsense, prøve deg uten og legge denne i noen kanaler, og kjøre opp koden. Da vil du jo være 110% sikker på at denne kun befinner seg på ett norsk nettsted, og absolutt ingen andre steder. Bare for og teste om ting nå blir norsk. Deretter kan du jo gjerne prøve og snike den inn i en kanal...

Om ikke det sender deg norske annonser, da er det nok ikke mye annet du kan gjøre enn og vente på Google, som da sikkert heller ikke har noe fornuftig og komme med. :rolleyes:
 

amaheath

Medlem
Jeg ser nå bare norske annonser, hvis det er den webartikler.com du snakker om.

Er det noe med IPen din som tilsier at du er dansk da? Annonsene vises vel avhengig av hvem som ser på siden, og ikke hvordan sidene er satt opp. Så en fra Spania som er innom siden din får servert annonser på spansk, f.eks.
 

Marius-H

Medlem
Hadde problemer med dette før jeg og. Men det er en kode man kan legge inn for å kun få Norske. Send en forespørsel til Google å spør, jeg husker ikke.
 
Topp