Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Artikkel markedsføring

i-net

Medlem
Er det virkelig verdt det? Hadde tenkt å teste dette med en side jeg har, men spørs om jeg faktisk kommer til å gjøre det. Virker som mye arbeid for lite gevinst.
Nybegynner på område, men det funker slik at jeg bare skriver om innholdet på nettsiden min, og sender det til artikkel sider som Ezine Article Submission - Submit Your Best Quality Original Articles For Massive Exposure, Ezine Publishers Get 25 Free Article Reprints ikkesant? Og den samme artikkelen man sender dit, bør man sende til så mange lignende sider som mulig? Fint om noen kan liste opp noen av de beste ezinearticles.com konkurrentene da.
Det var vel alt, kom gjerne med deres erfaringer og syn på saken.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg har aldri testet det på det engelske markedet eller gjennom noe slags submitter greier, men jeg skrev en "pressemelding" om talentdb.no når den ble lansert, og kontaktet en haug av både store og små nettaviser, samt bloggere.. klarte å få veldig mange av dem til å skrive om saken (dem fikk en tekst dem kunne bruke om dem ville, samt noen bra illustrasjonsbilder). Jeg fikk en god del tusen brukere den uken, hvorav mange ble returnerende brukere. Får faktisk små hits fra noen av disse artiklene den dag i dag også..
 

picxx

Well-Known Member
Prøv et søk i google på "articles+submit here"
Fikk opp noen sider der :)

Personlig har jeg aldri benyttet meg av denne formen for markedsføring, men hører at de som submitter artikler hver dag gjør det forholdsvis bra. Det finnes også software for å skrive artikler, uten at jeg husker i farten noen url til disse produktene.
 

Gomlers

Member
Detta har funka genialt for meg iallefall... har nesten utelukkende bare brukt artikkelmarkedsføring for promotering av de sidene jeg har drevet.
Får både innkommende linker fra optimaliserte sider(som jeg selv har skrevet) + god synlighet
i søkemotorer. Men det krever sin jobb... ingenting kommer gratis.

PS. Jeg har så smått begynt å utvikle norske nettsteder, men fant ingen artikkeldatabase
for nordmenn, så jeg har laget en selv, slik at vi også kan begynne med dette i Norge.

Den finner du her:
Web Artikler | SEO Artikler | Gratis Artikler | Skriv Artikler
 

Hupsey

Medlem
Jeg har brukt webartikler, og er veldig fornøyd med nettsiden:)

Har ikke fått så mange treff fra nettsiden, men inlenker fra relevanter nettsider er jo flott uansett.

Feed tjenesten bloggoversikten har gitt bedre trafikk inn til nettsien min.
Er det noen som kjenner til andre liknendenettsider?(både med og uten feed..)
 

Hupsey

Medlem
En ting jeg lurer litt på..
Hvordan klarer du å få pr5, når du har dofollow linker til alle forfattere og mye innhold som er duplisert fra andre blogger?
Ellers var det mye bra stoff i subscripiton mailen jeg abonerte på:)
 
Artikkler

Jeg har brukt webartikler, og er veldig fornøyd med nettsiden:)

Har ikke fått så mange treff fra nettsiden, men inlenker fra relevanter nettsider er jo flott uansett.

Feed tjenesten bloggoversikten har gitt bedre trafikk inn til nettsien min.
Er det noen som kjenner til andre liknendenettsider?(både med og uten feed..)

På Lokalstarten.no kan du også legge inn artikkler samt lage innlenker til siden din. Om det var det du mente... Tjenesten er kanskje ikke så proff (og ikke helt ferdig), men den fungerer.

lokalstarten.no/artikler.asp

Du må registrere deg og være innlogget, da.
 
Topp