Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Har laget en slik side med masse affiliate lenker, funker det?

skogtrollet

Medlem
Kun Gratis - konkurranser og gratis ting

Jeg er relativt ny i gamet, og har sett flere slike sider som dette. Siden domene koster veldig lite måtte jeg bare prøve å se om det er potensiale her.

Har laget en par pages med konkurranser, knall tilbud og gratis ting. Satser på at folk registrerer seg på disse. Men spørsmålet mitt er om jeg kan forvente noe inntjening på denne type nettsted? Og hvordan driver man trafikk til den?
 
Tror nok ikke du kan forvente så alt for mye på et slikt nettsted, ser for meg mest 14-16åringer som er innom slike nettsted. Tror nok du bør ta det til nye høyder, som f.eks Pointshop.no, for å få en god inntekt på det
 

clinton4

Medlem
Tror nok ikke du kan forvente så alt for mye på et slikt nettsted, ser for meg mest 14-16åringer som er innom slike nettsted. Tror nok du bør ta det til nye høyder, som f.eks Pointshop.no, for å få en god inntekt på det

Må si meg uenig. Jeg har flere pertnere i samme kategori på http://vinnting.no/partner som genererer et fem siffret beløp i mnd. Og de tjener sikker mye mere på mmmedier sine kampanjer tenker jeg.
 

Geir E.

Medlem
Syns fokuset her er litt feil. Jeg tror det største pengene ligger i skape noe av verdi, også legge inn annonser og affiliatelinker.

På en annen side, som Shoemoney sier, du tjener penger på PPC ved å få folk til å forlate siden ;)

Poeng mitt, det er mer penger å hente viss du lager noe troverdig og som oppleves som noe av verdi for den som leser det.
 
Topp