Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Åssen registrere seg på Advertising.com

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Hei
Har nettopp nyoppstartet siden min, har ikke mange besøkende vet ikke hvorfor.
Men tilbaket til tema jeg vil gjenre registrere en bruker hos Advertising.com
ser at flere her på forumet er fornøyd med programmet dems så tenkte jeg kunne prøve

PS Klikk deg inn på Min side
Registrer deg.. kansje nettop du kan hjelpe siden min
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Er ikke verre enn å bare prøve å registrere deg selv det...
Det står hvertfall ingenting i FAQ´en der inne om 18år..

Advertising.com´s FAQ


Tror faktisk ikke de spørr etter fødselsdato i registreringsprosessen heller, så du kan nok registrere deg selv :)
 

picxx

Well-Known Member
Vil foreslå å utvide siden din en smule, både med mere content og kanskje litt bedre markedsføring før du prøver å registere deg hos advertising.
Slik jeg forstår det er det ikke allverden til side man trenger for å bli godtatt, men noe trafikk og noe content + at siden er noen mnd. gammel burde vel være nesten et min. krav.
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Vil foreslå å utvide siden din en smule, både med mere content og kanskje litt bedre markedsføring før du prøver å registere deg hos advertising.
Slik jeg forstår det er det ikke allverden til side man trenger for å bli godtatt, men noe trafikk og noe content + at siden er noen mnd. gammel burde vel være nesten et min. krav.

Siden min er opprettet i september 06 jeg har bare ny oppstartet den .. hvis du søker på nya4.com på googleså finn man en del søk...
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Er sikkert bare for deg å registrere deg.. Om du ikke skulle bli godtatt, så er det sikkert bare å vente til du får litt mer trafikk, eventuelt litt flere medlemmer..
Se på siden jeg fikk godkjent: Ungdomsverden.com
Her er det ikke mye innhold akkurat, men jeg jobber no litt med den hver dag da...
Har bare litt problemer med å finne ut hva jeg skal gjøre med den.. :(
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Skal si meg enig i at jeg men Ungdomsverden.com kan lage store greier.
Men så er problemet mitt at ikke jeg er noen verdensmester i PHP... , Og det er vel egentlig noe av det jeg burde kunne litt om for å komme noen vei...
Jeg jobber hvertfall med siden, men ser meg stadig om etter noe jeg kan bruke der inne.

Eventuelt har jeg lyst at dette skal bli ett sted ungdommer kan bli kjent med hverandre på, bli venner & kjærester.
Litt vanskelig å vite hvordan jeg skal få det til, men tenker litt på det hele tiden da...

Kansje dere har noen idéer?


forresten må jeg inrømme at jeg stjal en liten nyhet fra siden din som jeg likte veldig godt...
Nyheten om programmet tunatic... :)
Har lagt programmet inn på ungdomsverden.com også :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Kudos har jeg faktisk aldri sjekket hva egentlig er for noe...
Får heller sjekke litt etterpå, men takker hvertfall for tipset :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hvordan kan jeg bruke Kudos da? Forstod omtrent ingenting av den siden..
Skal jeg legge inn nyheter fra som også ligger på min side der liksom ?

Var ikke akkurat helt enkelt å forstå seg på :S
Det eneste jeg visste om Kudos var i grunnen at den har noe med Itavisen og gjøre...
 
Topp