Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Har du prøvd TNX.net??

sKrud

Meget sliten student
Hei folkens!

Nå har d muligheten til å få 5000 backlinks helt gratis!

Kom over et nytt lenkeprogram i går, det heter TNX.net (ref id).

Har kan du kjøpe lenker utrolig billig innenfor din kategori. Se under:

prices.jpg


Du kan også selge linker der, selv om det ikke er en gullgruve..

Men uansett dere kan signe opp her om dere har lyst til det TNX

Fortell gjerne hvordan det går, til nå har jeg veldig bra..:D

-morten
 
Sist redigert:

peterandrej

pensjonert moderator
TNX.net har jeg gående på min blogg peterandrej.com. Har vel fått plassert ut ca 500 linker eller noe.

For å ta det første først: for å tjene penger er ikke tnx noe å satse på. Men, du kan bruke poengene du tjener på å kjøpe linker hos andre, og her ligger den egentlige gullgruven. Med få tastetrykk kan du få hundrevis av linker til dine sider - gratis.

Jeg kjører en kampanje for å få opp pagerank på enkelte undersider på bloggen, for å få de til å ranke bedre i google og dessuten kanskje selge noen inlinks fra textlinkads på dem etterhvert.

TNX har et håpløst brukerpanel, det skal sies. utrolig tungvint å blant annet kjøpe lenker og slikt.
 

sKrud

Meget sliten student
Jepp, godt oppsummert det der Petterandrej.. Har på kun et par dager fått over 250 linker til en side jeg har lagt inn der.. Så må si meg godt fornøyd med det.. tenkte å legge dem på et par av sidene mine også får å få mer poeng..:) skal gi løpende oppdatering på utviklingen i løpet av de neste dagene/ukene.. virker som noe som kan skytte fart på inlinken dette her..:)
 

sKrud

Meget sliten student
Hva har det å si om de ser ok ut?
Tanken her er at du vil ha høyere ranking på feks: "grønn te" søk i google.

Da legger du inn denne settningen i lenken.. Å den blir spredd som tekst hos alle som har linken din, noe google ser å derfor ranker du høyere på søkeordet..

Så om sidene ser bra ut har liten betydning..men det som er spm her et om man skal legge seg på få linker fra høy PR eller mye linker fra lav PR...

-morten
 

picxx

Well-Known Member
Så om sidene ser bra ut har liten betydning..men det som er spm her et om man skal legge seg på få linker fra høy PR eller mye linker fra lav PR...

-morten

Personlig ville jeg nok gått for alternativ 2 :)

Forøvrig ikke noen forbindelse mellom PR og rangering i SERP's.
 

sKrud

Meget sliten student
picxx: jepp...det er deg jeg også har gjort..

men hvor mye har det å si at sidene har noe innenfor samme tema å gjøre? siden jeg ikke får noe annet en en tekst link kan man vell bare ta de billigste (altså PR0) fra russland.. eller er det verd å betale 2-3 ganger mer for linker i en gitt kategori??
 

sKrud

Meget sliten student
Hvis sidene er kun søppel er det ikke interesant for meg å få linker fra dem. Hvis de ser for jævlige ut er sjansen stor for at det er søppel.

Kan du utdype dette? Hva er det du forventer av disse linkene?

Hos TnX så får du vell stortsett for det du betaler for.. Å det er det som er bra her er at linker fortsatt er utrolig billig! Registrer deg å les litt rundt inne på siden.. Om du ikke synes dette virker helt latterlig billig og bra så gir du F..Hvis ikke er det bare å kjøre på..

Å til dere som lurer på hvor mye jeg får per sign up, så får jeg ingenting for det..men får 13% av det som blir kjøpt for..:)
 
Sist redigert:

sKrud

Meget sliten student
mm.. Men det skal sies at det er gode muligheter å få linker utrolig mye billigere enn hva du eller ville ha gjort..:)

Har fått over 900 linker nå får under 10USD i mnd...så får vi se hvordan det påvirker søkerordene..
 

Ståle

Medlem
Interessant, vet du hvilke sider linker blir plassert på? Er det her snakk om fks 1000 linker på 1000 sider, men de kan være innenfor èt domene?

Kommer det noe trafikk?
 

sKrud

Meget sliten student
Om du kjøper 1000 linker så får du 1000 linker på 1000 forskjellige sider/domener..Når det gjelder hvilke sider linkene blir plassert på så får du opp en liste med si sidene som har dine linker.. Ang. trafikk er dette litt tidlig å si noe om..Da tror jeg det er bedre å spørre Petterandrej, siden han har hatt linkene lengre der enn meg.. Men får en god del trafikk fra de sidene jeg har nå.. men selvfølgelig ikke enorme mengder siden jeg har valgt volum i stedet for kvalitet på linkene mine..
 

sKrud

Meget sliten student
Til de av dere som vurdere å signe opp hos tnx.net, kan jeg nå friste med en bonus på 2000 poeng for å registrere seg og 3000 poeng i tillegg om dere legger inn en side som blir akseptert..:D

Snakket nettop med en av adminen der inne..Så sender han fortløpende de idene som blir liggende under meg..:)

edit: Til nå er det 3 kontoer som vil bli kreditert med 2000 poeng...
 
Sist redigert:

Dre_C

Medlem
Jeg tror jeg registrerte meg med din ref id.
Jeg satt inn 50$, så jeg regner med du får noen prosenter av dette.

Hva skal til for at en kampanje blir godkjent og hvor lang tid tar dette?
 
Topp