Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jeg vil kjøpe hus

Kassimaja

Geocacher
Jeg har lenge gått å tent på å kjøpe meg hus og jeghar funnet drømmehuset. Det er bare et par problemer:

1. Eieren vil ikke selge
2. Jeg har egentlig ikke penger å kjøpe huset for.

Går det ann å få den nåværende eieren til å gi fra seg huset? Jeg har skikkelig lyst på huset skjønner du...
 

clinton4

Medlem
Hvis eieren i utgangspunktet ikke ønsker å selge og du heller ikke har penger å friste med. Vil jeg si det ser mørkt ut for deg.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
hahaha... er dette seriøst? eller er det "mobbing" av en annen forummedlem ? :p
 

Kassimaja

Geocacher
Mobbing? Jeg skjønner ikke hva du mener? ;)

Ironi er litt vanskelig skriftlig, bra noen mistenker at dette er det da.
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Du kan jo alltids prøve å vinne det i poker ;)
 

Gaasehud

Medlem
Vet det blir litt OT, men kan noen si meg hvilken dag det er i dag? Tror jeg skulle noe på torsdag, men husker ikke hva – noen som kan hjelpe?
 

Kassimaja

Geocacher
Vet det blir litt OT, men kan noen si meg hvilken dag det er i dag? Tror jeg skulle noe på torsdag, men husker ikke hva – noen som kan hjelpe?

Du beveger deg langt utenfor tema her nå. Ikke at jeg aner hvilken dag det er, men jeg tipper alltid tirsdag og jeg får jo rett en gang i blandt
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Ståle: du kan jo alltids skaffe deg et par hundretalls kredittkort, ta ut pengene og kjøpe huset. Alle har en sum de ikke kan si nei til :p
 

sKrud

Meget sliten student
Skulle gjerne ha kjøpt denne, men eieren vil ikke selge..:/ Har også litt lite på kontoen akkurat nå til å by nok til at han vil vurdere det...
yacht2_20919a.jpg
 

Kassimaja

Geocacher
Ståle: du kan jo alltids skaffe deg et par hundretalls kredittkort, ta ut pengene og kjøpe huset. Alle har en sum de ikke kan si nei til :p

Er det non som har noen aff. linker til kredittkort jeg kan søke på? Jeg jeg skal forsøke den metoden siden det virker som det smarteste jeg kan gjøre. :rolleyes:
 

webpiken

Medlem
Er det non som har noen aff. linker til kredittkort jeg kan søke på? Jeg jeg skal forsøke den metoden siden det virker som det smarteste jeg kan gjøre. :rolleyes:

For deg vil det vel være mer nærliggende å skrive en bok?

Finn en nisje som selger, og skriv ivei!
 

Kassimaja

Geocacher
Kanskje det ja, en bok hadde kanskje ikke vært dumt. Jeg har hørt at enkelte forfattere selger mange tusen bøker hver eneste dag (Dan Brown tror jeg han het, noen som vet hva han skriver om?)

Jeg kan kanskje skrive en bok om danske fjelltopper over tusen meter. Rikt illustrert med bilder og det hele. Sambo foreslår en bok om tåneglespisende pappegøyer. Noen flere forslag?
 

kongen

kongemedlem
Hvilke bøker selger best (når du ser bort fra skjønnlitteratur)?

Og er det "Bruk Bar Bok" eller "Bruk Barbok" eller "Brukbar Bok"?
 
Topp