Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Det snør Det snør !!

Keanu

Geek
Jeg hadde ingen problemer med snøen, selv om den var smått irriterende. Disse pakkene som jeg nå ser på derimot, har jeg store problemer med. :)

Ikke store bilder, kun småtteri som kan settes inn bak titler osv.
Sitat fra Tonny, som jeg håpte skulle bety en nisse i svarknappen eller noe sånt. Ikke 800 pakker i skrikende farger i bakgrunnen. Vær så snill, ikke la dette vare til over jul!

Ellers støtter jeg webpiken fullt ut, jeg vil helst ikke se en nisse før lillejulaften.
 

webpiken

Medlem
Om du vil gi oss så mange julegaver Tonny, er det bedre om du sender de i posten! *knis*
 

Santo

Active Member
Hva med denne?

77.jpg
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hehe, jeg fant et par stk også. Den første her var faktisk ikke så ille, men jeg tror nok en god del medlemmer ville blitt tusette av den i lengden.



De to neste er dedikert til Webpiken. Den første vil sørge for at ikke hun blir det eneste kvinnemennesket her inne. Nr 2 av dem var mer fordi hun ikke ville se julepynt før lille julaften. :D


 

Sjefskoder

Sjefskoder
Holly crap.. :p

Hva skjer med bakgrunnen her nå da?
Bare litt vel mye av det gode, kanskje?
 

webpiken

Medlem
Hehe, jeg satte kokosbolla i halsen der et øyeblikk, og måtte sjekke i speilet! Heligvis var jeg meg selv :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
HAHAHAHA, fy flate. Fikk meg en god latter der altså. :D

Bakgrunnen som er nå var jo veldig bra. Syns det faktisk var mer behagelig og lese WF enn med denne vanlige kjedelige bakgrunnen jeg nå.
 
Topp