Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lag presise trådtitler når du poster på webforumet

Msites Ltd

Livsnyter
Akkurat som denne trådtittelen kunne vært enda mer presis.....

Forsøk å gi en forklaring!

Eks. "Problemer med wordpress" - er en meget lite presis tittel
Eks. "Får ikke installert adman plugin i wordpress" - er en meget presis tittel

Ettersom forumet vokser er det bare viktigere og viktigere å få presise titler slik at det er enklere å søke, samt å finne tråder som interesserer meg.
 

Msites Ltd

Livsnyter
@Tonny: godt du tok den med et smil... men, det er vanskelig å skrive gode titler - så folk bør legge seg litt i selen på dette området.

@Marita: ja, moderatorer bør gjøre noe her hvis man skal få bedring. På baatplassen - Din hjemmehavn på nettet! håndheves dette med titler med en jernhånd, og man har relativt mer beskrivende titler der enn noe annet sted.

Der stenger de faktisk tråden hvis ikke tittel er etter reglene....
 

Marita

ordleker
Nå er vi ikke barnehagetanter, så vi hjelper dere å hjelpe dere selv :)

Hehe, tar den - men om en tittel er fullstendig meningsløs eller villedende, ala "hjelp" eller "hva skjer nå", så synes iallfall jeg at den kan endres av moderator. Så vidt jeg ser så har ikke den enkelte anledning til å endre det selv..? Vet ikke om det er en mulighet for det i vBulletin engang, men vi har det ikke innstilt på det andre forumet hvor jeg er moderator.

:)
 
Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det er mulig å tillate redigering av hele tråden etter den har blitt postet. Kanskje noe å vurdere Tonny? F.eks en 20 minutters regel for både tittel og innlegg. Kanskje mye lengre tid på tittel, slik at folk kan legge til "LØST" på slutten av den når problemet er løst..
 
Topp