Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Handle via egne affiliatelenker

metallian

Medlem
... jeg handler via mitt eget banner? Var just inne og leste innlegg på bloggen min, og idet jeg leste innlegget om DEXTEr tenkte jeg-jaggu, jeg bestiller Sesong 2&3 til påsken, det fortjener jeg :D

Så jeg klikka på banneret, og begynte å bestille- så ble jeg i stuss- for dette kan jeg vel ikke gjøre? Eller?
 

webpiken

Medlem
Joda, man står helt fritt til å bestille via egne bannere, så bare kjør på!

Alle som ikke har sett sesong 2 & 3 av Dexter fortjener det, påske eller ei :)
 

Santo

Active Member
Litt på siden men du får vel ikke Dexter sesong 3 til påske? Jeg trodde den hadde utgivelsesdato en gang i juni...
 

metallian

Medlem
Joda, man står helt fritt til å bestille via egne bannere, så bare kjør på!

Nå kan man jo ikke bli rik på noen prosenter av egne kjøp hehe, men jeg synes allikevel dette er litt rart :) Det står i reglene at man ikke kan fremtvinge klikk eller hva det står, men det står ikke noe om salg som jeg kan se. Kanskej fordi det egentlig er cdon som betaler hehe :)
 

picxx

Well-Known Member
Dexter?? .................
 

picxx

Well-Known Member
Er det bekymringsmessig at cdon forteller meg at ordren er betalt og på vei i posten, mens TD fremdeles har 0 på salg forrige uke?

Sjekket selv cdon hos TD akkurat nå siden du nevnte det, og cdon er faktisk det programmet jeg har hatt nest flest klikk på siden 01012010, men 0 salg.
Det var faktisk litt bekymringsverdig...
(Ikke for det...den med flest klikk har nesten dobbelt så mange, og de har heller ingen salg)
 

webpiken

Medlem
Er det bekymringsmessig at cdon forteller meg at ordren er betalt og på vei i posten, mens TD fremdeles har 0 på salg forrige uke?

Ja, da har ikke salget blitt registrert, for provisjonen vil synes i statistikken noen minutter etter at du har handlet.

Ta kontakt med TD, så kanskje dere finner ut av det.

PS: Var det banner du klikka deg inn via? Jeg har (også) opplevd at dette ikke har blitt sporet.
 

metallian

Medlem
Sjekket selv cdon hos TD akkurat nå siden du nevnte det, og cdon er faktisk det programmet jeg har hatt nest flest klikk på siden 01012010, men 0 salg.
Det var faktisk litt bekymringsverdig...
(Ikke for det...den med flest klikk har nesten dobbelt så mange, og de har heller ingen salg)


HAr ikke tenkt så mye på det jeg.... vi ahr vel ikke lov å dele nøyaktige tall men har godt over 100 klikk uten et eneste salg for cdon ser jeg.
 

picxx

Well-Known Member
HAr ikke tenkt så mye på det jeg.... vi ahr vel ikke lov å dele nøyaktige tall ...

Har ikke sett dette i TD's TOS/brukeravtale.
Vet det finnes hos adsense.
 

metallian

Medlem
Kundekontakt hos CDOn er ikke tilgjengelig, men Joakim fra TD har gitt meg et foreløpig svar så godt han kan uten å snakke med cdon.

Firefox har som standard cookieblokkering av 3. parts cookies, men g2 sporing
skal forbipassere dette.


Det er faktisk mulig at vi rett og slett ikke får godkjent salg av brukere med Firefox, selv om de ikke har satt på ekstra funksjoner for blokkering. Morsomt.

Ellers er konverteringen for CDOn slik at jeg burde hatt 9-10 salg mtp antall klikk, jeg har null. Håper CDON tar tak i dette snart, med flere store lanseringer på gang vil jeg gjerne fortsette å benytte de men hver gang jeg skriver noe om f.eks film/spill ser jeg at det klikkes men ikke handles......
 
Topp