Sjefskoder
Sjefskoder
Tonny-gutten hør her..
kan ikke du se til å lære deg å gi beskjed??
ja, du sier at det er slitsom, unødvendig og ikke kommer på tale, men så sykt vanskelig er det ikke..
Er det det å hente epostadressen, skrive pm eller å skrive ned ordene som sliter på helsa di, så kan du få laget en liten kodefnutt som gjør det på følgende måte for deg som admin eller moderator:
1. En knapp som heter "informèr", i samme vindu som rediger-greiene vises..
2. Når du så har gjort ditt, klikker du på denne knappen og det åpnes et lite vindu, med en mal til et pm, til mottager av innlegget eller tråden (nick hentes ut fra db'n) som du kan tilføye noen egne ord i tillegg til de ferdigskreve ordene, om hvorfor..
3. send så beskjed til den det gjelder..
Tror at dette vil ta deg drøye 5 sekunder å gjøre.
Og dersom ikke du har fem sekunder til overs for dine medlemmer, som er hele grunnsteinen til dette forumet, så har du til slutt inget forum..
Værre er det ikke..
Jeg må si at jeg begynner å bli rimelig lei at tråder, slettes, flyttes eller splittes uten at du gir beskjed.. og nei, jeg er ikke den eneste som tar opp dette med deg...
Greit du er sjef og bestemmer over ditt eget forum, men husk at missfornøyde kunder ikke kommer tilbake..
Pluss at de forteller sine venner igjen om hvor missfornøyde de er og ber sine venner heller å finne noen andre som kan gi dem tjenesten de er ute etter, noe og kunden gjør i fremtiden..
Og hvem er "kunden" i dette tillfelle?
Nettopp!
Brukerene av forumet her..
Uten kunder, ingen butikk -> Uten brukere, inget forum..
/S
ps..
ikke slett, rediger, splitt opp eller flytt denne tråden om ikke du gir meg beskjed først...
kan ikke du se til å lære deg å gi beskjed??
ja, du sier at det er slitsom, unødvendig og ikke kommer på tale, men så sykt vanskelig er det ikke..
Er det det å hente epostadressen, skrive pm eller å skrive ned ordene som sliter på helsa di, så kan du få laget en liten kodefnutt som gjør det på følgende måte for deg som admin eller moderator:
1. En knapp som heter "informèr", i samme vindu som rediger-greiene vises..
2. Når du så har gjort ditt, klikker du på denne knappen og det åpnes et lite vindu, med en mal til et pm, til mottager av innlegget eller tråden (nick hentes ut fra db'n) som du kan tilføye noen egne ord i tillegg til de ferdigskreve ordene, om hvorfor..
3. send så beskjed til den det gjelder..
Tror at dette vil ta deg drøye 5 sekunder å gjøre.
Og dersom ikke du har fem sekunder til overs for dine medlemmer, som er hele grunnsteinen til dette forumet, så har du til slutt inget forum..
Værre er det ikke..
Jeg må si at jeg begynner å bli rimelig lei at tråder, slettes, flyttes eller splittes uten at du gir beskjed.. og nei, jeg er ikke den eneste som tar opp dette med deg...
Greit du er sjef og bestemmer over ditt eget forum, men husk at missfornøyde kunder ikke kommer tilbake..
Pluss at de forteller sine venner igjen om hvor missfornøyde de er og ber sine venner heller å finne noen andre som kan gi dem tjenesten de er ute etter, noe og kunden gjør i fremtiden..
Og hvem er "kunden" i dette tillfelle?
Nettopp!
Brukerene av forumet her..
Uten kunder, ingen butikk -> Uten brukere, inget forum..
/S
ps..
ikke slett, rediger, splitt opp eller flytt denne tråden om ikke du gir meg beskjed først...