Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jeg selger linker, bloggposter og annonser på mine nettsteder

seo4u

New Member
Nå er dette et webforum og det er diskusjoner omkring pris/tilbud/verdi av både sider, annonsering, domener og masse annet rundt omkring på forumet. Så ønsker man å tilegne seg kunnskap på dette feltet kan man bare søke på forumet.

Dette er en salgstråd, ikke en tråd hvor man ønsker diskusjon omkring det produktet som selges, så om alle kunne respektert dette og heller startet en ny tråd om man ønsker å diskutere verdien på annonsering hadde det vært mye bedre.


Nu er dette et åbent forum, og ønsker man at sælge noget i et debat forum må man accepterer muligheden for at ens produkt kommer til debat uanset om man ønsker det eller ej.
Hvis han bare vil lave en annonce er jeg sikker på der sælges reklame pladser.
 

picxx

Well-Known Member
Nu er dette et åbent forum, og ønsker man at sælge noget i et debat forum må man accepterer muligheden for at ens produkt kommer til debat uanset om man ønsker det eller ej.

Les Regler For Forumet.

Det burde forøvrig TS også gjøre ;)
 

picxx

Well-Known Member
Jeg forbeholder meg retten til å svare på alle innlegg i min egen tråd!

Selvsagt.
Var bare jeg som var litt kjapt ute og ikke leste alt i reglene msites.
Tråder som omhandler kjøp og salg MÅ inneholde informasjon om alle elementer som er viktige for salget og for prisen det forlanges eller tilbys. Hvis noe informasjon er hemmelig eller sensitiv skal dette opplyses om i tråden, det kan deretter opplyses til rette vedkommende på PM eller annen privat kommunikasjon.
Denne jeg tenke på, og selvsagt er det ikke noe galt med denne tråden.

seo4 har derimot dette å forholde seg til:
Du skal ikke poengtere hvorfor du IKKE er intressert i hva trådstarter tilbyr. Ta det heller over PM eller bare hold kjeft.
.
.
I tråder hvor OP selger en tjeneste skal ikke medlemmer kommentere unødvendig.
 

seo4u

New Member
Les Regler For Forumet.

Det burde forøvrig TS også gjøre ;)


Tak for link.

Kan se jeg måske er i problemer med 2 regler. Til at starte med skriver jeg på dansk hvilket man åbenbart ikke må, men mon ikke der kan ses gennem fingre med den regel.

Den anden er jeg faktisk overrasket over og må jo følge reglerne selv om de er meget dumme.
Der står:

Du skal ikke poengtere hvorfor du IKKE er intressert i hva trådstarter tilbyr. Ta det heller over PM eller bare hold kjeft.

Men der står også:

Tråder som omhandler kjøp og salg MÅ inneholde informasjon om alle elementer som er viktige for salget og for prisen

Mit indlæg er en efterspørgsel af information på de områder jeg nævner i mit første indlæg.
Jeg mener det er yderst relevant for køber at få disse faktaer på bordet, og reglerne på dette forum kræver det faktisk også.

Men skal nok lade den ligge, og ønsker ikke at skabe problemer aller ballade.
 

picxx

Well-Known Member
Men der står også:

Tråder som omhandler kjøp og salg MÅ inneholde informasjon om alle elementer som er viktige for salget og for prisen

Mit indlæg er en efterspørgsel af information på de områder jeg nævner i mit første indlæg.
Jeg mener det er yderst relevant for køber at få disse faktaer på bordet, og reglerne på dette forum kræver det faktisk også.

Jeg la også merke til denne, men leste så hele regelen, som lyder:
"Hvis noe informasjon er hemmelig eller sensitiv skal dette opplyses om i tråden, det kan deretter opplyses til rette vedkommende på PM eller annen privat kommunikasjon."
 

seo4u

New Member
Jeg la også merke til denne, men leste så hele regelen, som lyder:
"Hvis noe informasjon er hemmelig eller sensitiv skal dette opplyses om i tråden, det kan deretter opplyses til rette vedkommende på PM eller annen privat kommunikasjon."

Jeg vil ikke kalde de informationer jeg spørger efter sensitive.
Jeg kan godt forstå hvis han ikke vil smide en url på bordet, men der er masser af andet data som anonymt kan gives for at tilfredsstille mine spørgsmål.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg vil ikke kalde de informationer jeg spørger efter sensitive.
Jeg kan godt forstå hvis han ikke vil smide en url på bordet, men der er masser af andet data som anonymt kan gives for at tilfredsstille mine spørgsmål.

Nå er vel det en vurderingssak for trådstarter, ikke for deg.
 

picxx

Well-Known Member
Det er vel mig som mulig køber der kan kræve oplysninger, og da de kan gives anonymt kan jeg ikke se et problem i det.

Helt riktig min gode mann, så hvorfor benyttet du ikke PM funksjonen først som sist?
 

Msites Ltd

Livsnyter
Det er vel mig som mulig køber der kan kræve oplysninger, og da de kan gives anonymt kan jeg ikke se et problem i det.

Nå tror jeg vi stopper denne dumme diskusjonen!

JEG som SELGER velger om jeg vil selge til DEG! Før jeg svarer ja eller nei til dette vil jeg vurdere om jeg har noe å tilby deg, og så får du tilbud på hvilke siter jeg kan tilby deg noe på.

Som KJØPER kan du ikke kreve noenting, men du kan be om informasjon. Du har ut ifra den informasjonen du får rett til å velge om du vil gjøre en handel eller ikke.
 

seo4u

New Member
Nå tror jeg vi stopper denne dumme diskusjonen!

JEG som SELGER velger om jeg vil selge til DEG! Før jeg svarer ja eller nei til dette vil jeg vurdere om jeg har noe å tilby deg, og så får du tilbud på hvilke siter jeg kan tilby deg noe på.

Som KJØPER kan du ikke kreve noenting, men du kan be om informasjon. Du har ut ifra den informasjonen du får rett til å velge om du vil gjøre en handel eller ikke.



Problemet er at den information du har givet er værdiløs, og den giver ikke køber uden ekspert viden en ærlig chance for at vide om det er godt eller dårligt køb.

Faktum er at man faktisk ingen ide har om hvad du sælger. Det eneste du har oplyst er prisen. Lad os dog høre hvad dit produkt er !!!!

Det står klart i retningslinjer for dette forum at du skal oplyse det hvis du ønsker at sælge.
 
Topp