Ja, jeg snakket med salgssjefen på telefonnummeret som er oppgitt på Start Network sin nettside, samt i e-postene han sendte meg, så jeg er sikker på at han har bedt om at fakturaen skal sendes og vet at han vet at den har blitt sendt.
Takk for gode råd (som vil følges) og beskrivelse av hvordan slike situasjoner kan håndteres!
Det ingen bekvem situasjon å bli satt i, men bra det løste seg til slutt i ditt tilfelle.
Takk for råd, Lars! Jeg skal sørge for å gjøre det som trengs rettsmessig.
Jeg synes allikevel det er viktig å gjøre andre som kan bli utsatt for det samme, oppmerksomme på hva som har skjedd i mitt tilfelle, slik at slike situasjoner kan unngås.
Jeg har mitt på det rene i denne saken og ville ikke anbefalt noen å hverken forhandle eller handle med dem. Jeg er også helt enig i at dette er en oppsiktsvekkende sak og er derfor interessert i å høre om flere har hatt samme eller lignende opplevelser.
Hører gjerne forslag på hvordan man...
Jeg fikk tilsendt faktura på e-post fra en tredjepart. Sendte deretter e-post til ansvarlige for Start Networks hvor jeg ba de kontakte meg for å rydde opp i denne saken, men uten svar fra noen av de.
Jeg lurer på om noen har hatt samme, eller lignende, opplevelse som meg?
Jeg jobber for en netthandel som selger smykker og klokker, og ble på sensommeren i år kontaktet av Start.no (drives av Start Networks AS som eies av DB Medielab AS (Dagbladet.no) og Scandinavian Online AS (Sol.no)) med...
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.