En liten oppdatering til dette forumet: Fastweb - det beste tilbudet på hjemmesider med webdesign og publiseringsløsning har gjort endringer i forretningsmodellen slik at vi ikke lenger teller besøkende, men båndbredde og lagringsplass i stedet. Vi har en freemium modell som er gratis, men med...
Hei, Google bruker meta description dersom søkeordet (altså det ordet brukeren søkte etter) FINNES i din meta description. Dersom det ikke gjør det så bruker Google et utdrag av teksten hvor søkeordet finnes. Det er opplagt en fordel å få Google til å benytte din skreddersydde meta description...
Statistikken er hentet fra Bysant-kundebasen, før Fastweb ble lansert. Det er ca 1000 små og mellomstore bedrifter med både hjemmesider og nettbutikker. De har svært få besøkende. En blogg som bli oppdatert jevnlig og som har sin faste leserskare stiller i en annen klasse besøksmessig. En skal...
Hei, vi har etter respons på dette forumet droppet å be om verifisering med betaling av kr 49 av websidene etter ett år. Vi vil i stedet kun be om en mailverifisering av at websidene fortsatt ønskes. Det betyr at om brukeren alltid har mindre enn 300 besøkende pr måned vil løsningen alltid være...
Hei,
Når det gjelder trafikkmåling så siterer jeg fra hjemmesidene til fastweb:
"Vi teller kun unike besøkende. Enhver som besøker hjemmesiden din sjeldnere enn 4 timer tilsvarer en unik besøkende. Dersom den besøkende kommer tilbake innen 4 timer regnes han ikke som en ny besøkende. Om...
En liten presisering, etter at det har gått ett år uten at websidene har fåt trafikk som genererer inntekter, belaster vi kr 49 en gang (ikke pr måned) - dette for å luke ute testsider etc
Hei,
Jeg er daglig leder i Bysant - som har utviklet Fastweb. Ser det er behov for å oppklare et par missforståelser:
Fastweb er ikke bare et webhotell, det er et designverktøy (som har hentet inspirasjon fra Artister) og en cms løsning. Det benytter ikke maler for designet, du har full...
Jeg fikk ikke svart på spørsmålet om kommunikasjonssvikt fra Kenneth. Men det er klart, en kan nok tillegge det det. Men som jeg skrev i min kommentar så inngikk vi en skriftelig kontrakt der spesifikasjonen var lenke til den løsningen som vi demonstrerte og leverer, slik sett har vi vårt på det...
Konklusjonen
Som jeg skrev i forrige innlegg så er vi sjanseløse på internett -. vi har virkelig fått oppleve nettets bakside. Og ja, omdømmet tar skade. Hva det har betydd i praktisk business til nå er usikkert. Vi vet ikke om noen som har trukket seg fra en kontrakt pga dette, men det er...
Hatpropaganda mot en seriøs leverandør
Dette er Bysants kommentar:
Har lest med interesse kommenetarene som har kommet vedrørende dette. Vi syns selvsagt dette er en forferdelig kjedelig sak og i denne sammenheng er vi sjanseløse, uansett har Kunden ettertrykkelig plantet sitt hat mot oss på...
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.