Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på skisser til ny hjemmeside

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Fargemessig liker jeg 5 og 7 best. Kontrasten på 7 er noe bedre, så jeg fortrekker 7 fargemessig.

3-tallet i tlf-nr er veldig merkelig, jeg leser B hver gang (regner med at tallene er for store til at gjernen kan oppfatte disse som et tall i ett øyekast?)

Gjerne litt mer plass mellom menyet til venstre og midtkolonnen, for å få litt mer fokus på skrytingen.

Ellers tror jeg at denne horizontale skillelinjen med fordel kan flyttes nedover slik at teksten og den som har sagt det faller litt mer sammen.

Er det mulig å gjøre text-decoration litt tynnere for menyvalgene Om meg, Kontakt meg etc..?

Et bilde er fint, men ikke akkurat dette bilde - du kan gjerne morphe denne inn etterhvert, men førsteintrykket... Le, smile ja, men spise mennesker er vel ikke helt din stil? ;)
 

agrimsrud

Medlem
Hei

Jeg likte fargevalget i alt 1. Enkelt, men fortsatt uvanlig og med god kontrast og lesbarhet.

Jeg liker også hvordan du formulerer tjenestene i alt 1. Det blir mer logisk når man leser Peter Andre Jensen - Webutvikler, rådgiver osv, enn når det kun står Peter Andre Jensen - webutvikling, rådgivning osv.

Men trenger mobilnummeret å være så stort?

Edit: Forøvrig også enig med forrige ang. kontrast og fargevalg på alt 7.
 

Tonny Kluften

Administrator
Meninger ja, men ikke til bildene.
Jeg har jo fulgt med på hva du lager i et par-tre år. Hvorfor må du forandre designet på sidene dine hele tiden? Tror du at du får solgt mer? Jeg tror ikke det. Det er min mening at du kaster bort tiden din med all den finpussinga. Du har alltid hatt bra utseende på sidene dine og burde heller lære deg SEO og skrive mer innhold slik at du kommer opp på googlesøk. Eller bruke tiden på å promotere tjenestene dine der du syns det passer.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg har jo fulgt med på hva du lager i et par-tre år. Hvorfor må du forandre designet på sidene dine hele tiden?

Godt spørsmål, Tonny. Jeg kan ikke svare annet enn at jeg rett og slett bare liker å endre på disse sidene mine. Man kanskje sammenligne det med en hobby, antar jeg.
 

Nutz

Med lem
Enda bedre svar Peterandrej. :)
Forandring fryyder, fikle og eksperimentere.
Men fraren er at man ødelegger noe som virkelig virker.
 
Topp