Kjapp og trygg hosting for Wordpress

The Gathering

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Herlig å være tilbake i det gode selskap på TG i Vikingeskipet. Da kan det bli flere dager med spilling, arbeid og alt som overhodet ikke hører hjemme i et familieliv. Skulle forbause meg om det er noen andre herfra som svetter i skipet? :p
 

Msites Ltd

Livsnyter
Nei - er nok ikke inne i en hall med masse støy, svette og alt for lite sol når jeg kan sitte i cockpit og jobbe, samtidig som jeg nipper til en iskald øl og hører bølgeskvulp mot skutesiden.

Men, du må hygge deg og ha en topp påske i vikingskipet!
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg har vært der og svettet kun én gang og det er vel....9år siden eller noe sånt. :)

Skulle gjerne tatt turen igjen, siden jeg har fri hele påska, men med kjerring og to småunger er det andre ting som prioriteres.

Var dere mange som dro sammen?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Reiste kun med guttungen. Såvidt jeg kan (som i fjor) er jeg blant de eldste her i skipet :) Men greit, jeg lar smårollingene drive med sitt....
 

a10

Medlem
Vært der 1 gang selv. blir som rune69 å dra med seg ungen en gang om mange år, det må oppleves.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Må bare hente opp denne ett år gamle tråden. Er jo tross alt innkvartert på TG for 3. gang i år. Neppe noen andre Webforumfolk her eller? ;)
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg må nok være familiefar hjemme i år også. Men kanskje vi ses om 5år f.eks? Da er eldstemann 12år, så da kan det jo hende at jeg dukker opp med han. :)

Sover dere i skipet?

Vi leie rom rett over gata da vi var der og det var nyyydelig å ha tilgang på dusj, gode senger og eget kjøleskap.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Må nok innrømme at komfortbehovet er tilstede. Klarer ikke mer enn en natt uten søvn nå, resten av tiden er det hotellrom når det trengs....
Har klart å unngå at minstemann vil til TG - han er 12 i år. Brukte ungdomsskolen som argument....men til neste år blir vi nok tre blad av mitt blod.
 
Det er nok noen her fra som er der, ville jo vært merkelig om det ikke er det. Jeg greide å ikke bli overtalt selv om det var flere som prøvde. Om jeg drar i fremtiden blir det nok med standplass og selge varer igjen.
 

Speca

Medlem
TG er vel bortimot den eneste stedet som kan tilby bedre linje, enn det jeg sitter på til daglig, men jeg ser ikke behovet. Jeg klarer ikke å makse ut min egen linje grunnet at jeg ikke kjører SSD i raid 0, så da er det ikke noe stort behov å dra til Hamar heller...
 
Topp