Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny cateringside, ønsker tilbakemelding :P

Jazz

Medlem
Hei alle sammen!

Jeg har nå jobbet med en cateringside, og er nå ferdig. Jeg mangler en god del innhold, men så snart kunden sender meg det skal jeg tilpasse siden enda bedre....

http://www.middelhavetskjokken.no

Som du ser er restaurantmenyen på plass, men cateringmenyen ikke der enda. Når kunden setter inn cateringmenyen vises de på forsjellige måte med bilde og et boks der besøkreren skriver antall osv....så kommer det på handlekurven.....

Takk for alle tilbakemeldinger :D
 

Dag Frogner

Supermedlem
Hvorfor legger du opp siden før menyen er der? Er ikke menyen noe 99% av kundene er på utkikk etter?

Noen skrivefeil:

Derfor har vi lansert vårt hjemkjøringstjeneste
Våres nettsider er nylig lansert, og catering menyen (skulle vært cateringmenyen)
Skriv gjesteboka
hvitløks marinerte krotenger (skulle vært hvitløksmarinerte)
Marinerte kylling strimler (skulle vært kyllingstrimler)

Under Cæsarsalat står det: Friske salater. Får man flere salater i denne? Jeg trodde Cæsarsalat var en type salat og ikke at den inneholdt flere salater? Ser også at dette (flere salater) blir brukt mange steder.

Navnet på firmaet er Middelhavet Kjøkken AS, men flere steder (bl.a i logoen) står det Middelhavetskjøkken. Hvorfor brukes to forskjellige navn?

Når det gjelder designet syntes jeg det er helt greit, men ikke noe mer.

Når jeg sjekket valideringen av koden, fikk den 20 feilmeldinger og 10 advarsler.

Det er sikkert en del av det jeg har påpekt som er din kundes ansvar og ikke ditt, men tenkte det var greit å gi beskjed, så kan du heller bringe det videre. :)

Har du en nettside hvor du selger webdesign?
 

Jazz

Medlem
Hei....takk for svar...

som sagt, så lagde jeg en publiseringsløsning og kunden satte inn menyen selv. og det var dem som ville ha opp siden selv om deres cateringmeny ikke var klart enda.....

de åpner imorgen, så alt måtte ferdiggjøres i dag. Derfor er det mange feil overalt....

Jeg skal prøve å fikse de små feilene nå, samt validere koden;)

nei, jeg har ikke en nettside....enda :D
skal gjerne lage en så fort jeg får tid....

Takk for tilbakemeldingen;)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Egentlig ganske fint (prøv å minimere antall forskjellige font-variantene litt mer), men jeg sitter med en følelse "adwords-side".. For en eller annen grunn tenker jeg "annonse-side" når jeg ser den.
Ellers.. er det l'arc de triomphe? Kanskje bedre med strand fra Marseille?
 

Jazz

Medlem
Takk for tilbakemelding!

Jeg vurderer å endre de bildene til litt mer fargerike bilder av strand og sånt, men vi får se...
 

picxx

Well-Known Member
Du mangler en tittel (title tag) på siden, for den heter vel ikke "mozilla Firefox"? :D
 

Jazz

Medlem
Hei

Oi, den tittelen glemte jeg helt :p Den skal jeg fikse...

Bildegalleriet skal jeg lage på nytt, men nå bruker jeg one.com sin egen app....
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Hallojs!

Er litt "Jalla-norsk" ute å går her, ser jeg..

Det heter ikke "Våres nettsider er nylig lansert", det heter "Våre nettsider er nylig lansert"..

*Hjemkjøring*
Det heter ikke "Å gjøre et hjemkjøringstjeneste tilgjengelig for alle", det heter "Å gjøre en hjemkjøringstjeneste tilgjengelig for alle"..

*Gjesteboken*
Det heter ikke "Skriv på gjesteboka", det heter "Skriv i gjesteboken"..

*Kontakt*

Her skriver dere "Send oss epost" og på knappen står det "Send melding"

Sikkert mer som kan ordnes og gjøres bedre, men har ikke tid å se mer på dette nå ;)

/S
 

Jazz

Medlem
Takk for tilbakemeldingen...

jeg merket mange språklige og grammatiske feil jeg også....

jeg skal ordne på det så fort jeg får tid.....
 

picxx

Well-Known Member
Står fremdeles mozilla forefox i nettleseren min.
Har du ikke tid til å gjøre ting foreslår jeg at du setter bort driften og utviklingen av nettsiden til et eksternt firma.
Ta gjerne en titt her: Profesjonell nettside | Lettweb
 

Jazz

Medlem
har endret nå...

jeg er student, og lever ikke av webdesign, så dette er noe jeg gjør i fritiden. Derfor kan jeg ikke konkurrere med bedrifter. Og kunden er bevist på dette, det er derfor de velger meg, for bedrifter har skyhøye priser.
 

Jazz

Medlem
Jeg har ikke så mye erfaring med hvor mye slike ting koster/bør koste, men det jeg mener med skyhøye priser er vel bedrifter som starter med 800 kr timen.....

som sagt, så er jeg ny på denne bransjen, og kan ikke prisene veldig bra. Men det jeg tar for denne nettsiden er 5000 kr. Dette er da inkludert publiseringsløsning som jeg har laget. Har spurt en annen webdesigner om hvor mye en slik nettside har vært, han sa at den var rundt 20 000 kr.

Grunnen til at jeg tar lite for denne er at det er folk jeg kjenner :D
 

Dag Frogner

Supermedlem
Det er flere firmaer som leverer komplette nettsider for mindre enn 5000,- så alle er ikke så dyre som du tror.

Men hvorfor lager du publiseringsløsning selv når det finnes veldig mye bra ute på markedet allerede? Hva hvis kunden vil ha en rekke nye tjenester på nettsiden sin? Da må jo du lage alt dette fra scratch, noe du kunne spart om du f.eks brukte Joomla, Drupal eller Wordpress hvor det finnes tusenvis av plugin`s man kan bruke gratis.

Uten å være frekk tror jeg at jeg hadde forventet en del mer enn den siden du lagde om jeg hadde betalt 20.000,- som har andre karen mente den var verdt.
 
Topp