Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webforumet høstsamling i Oslo (Er du med?)

Jeg vil gjerne invitere til en høstsamling i Oslo for Webforumet-brukere. (Ikke noe offisielt kun for å møtes personlig)

For å dele bygge nettverk, dele ideer og ha det sosialt. Min idee er å invitere de som ønsker hjem til meg, bor omtrent midt i sentrum.
Det vi trenger å finne er en dato i løpet av høsten som passer for flest mulig(regner med at blir blir rundt 5-20 stk?).

Hva tenker du?
 

a10

Medlem
Jeg er med! Må være øl i bildet, så da bør det falle på en torsdag, som er studentenes drikkedag ;)
 
Spørsmålet er vel bare hvor mange som greier å komme seg til Oslo på en uke dag? Pluss at det er litt høyere toleranse for høy lyd i helger. Men kan gjerne ta en torsdag for min del.

Mitt forslag: Torsdag 6. oktober
 

Msites Ltd

Livsnyter
Hva med bare å lage en meet-up på et eller annet sted i byen, i stedet for hjemme hos en privat?

Det er eksempelvis mulig å reservere et langbord på Rorbua på Aker Brygge. Lett tilgjengelig, alle bør kunne finne det og det er et ganske uformelt sted.

Det er hyggelig at du åpner hjemmet ditt abroke, men jeg føler at det blir litt feil i denne sammenhengen!
 

kongen

kongemedlem
Msites har jo et cruiseskip. På den kan vi jo sole oss på dekk med en god kald pils :D
 

Tonny Kluften

Administrator
Hva med bare å lage en meet-up på et eller annet sted i byen, i stedet for hjemme hos en privat?

Det er eksempelvis mulig å reservere et langbord på Rorbua på Aker Brygge. Lett tilgjengelig, alle bør kunne finne det og det er et ganske uformelt sted.

Det er hyggelig at du åpner hjemmet ditt abroke, men jeg føler at det blir litt feil i denne sammenhengen!

Fint om det går an å snakke til alle/diskutere og få et faglig utbytte. Et langbord på et utested fungerer ikke slik. Jeg vil gjerne møte alle til en øl og litt dansing, men vil aller helst ha faglig utbytte.
 
Er enig Msites og Tonny, og derfor foreslår jeg dette. Folk møtes på "vors" hvor man kan snakke uten for høy musikk og andre faktorer, deretter går vi videre til et sted hvor vi har reservert bord. De som kun ønsker å komme etter "vorset" kan eventuelt gjøre det.

God plan?
 

appelsin

Medlem
Jeg er med. Jeg kan ikke 20. august og heller ikke helgen 26. august. Gjerne en ukedag.
 
Sist redigert:
Topp