Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webforumet høstsamling i Oslo (Er du med?)

Ubrukelig

Medlem
jeg er interessert i å utnytte dere for alt dere er verdt, men tror jeg må vente et år til jeg ihvertfall vet hva vi snakker om ;)
 
Vil ha med alle som vil være med. Hadde vært fint om Tonny eller noen andre kanskje kunne laget en litt mer offisiell annonsering av en dato/sted, når vi kommer frem til noe?

Gjerne med at vi møtes på byen, og som nevnt tidligere tid som ønsker å bli litt kjent først kan komme på vors.

Plan?
 

picxx

Well-Known Member
Mulig jeg kan drekke dere under bordet etter november, men kun om inngangsdrinken er 1 meter tequila.. :p ;)
 

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
Hei,

Jeg kunne også tenke meg å ta turen i fra nord for å treffe et gjeng hyggelige mennesker til en pils og litt forumprat. Kom med datoen, så skal jeg se om jeg kan få det til å passe i planer og turnus =)
 

Bransje

DaddyO
13.okt høres flott ut. At det skal være så faglig er ikke så nøye da det mest viktige er faktisk og bli kjent. Debattklubb kan en alltids bruke lunch møter til. Jobbe prat blir det nok uansett litt etter litt hehe..,
 

a10

Medlem
Jeg er også med 13.Okt! Det er ikke mange her som vil være med ennå, sååå om abroke kan stille med lokasjonen så er vel det meste satt?
 
Topp