Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Proisp? Erfaring

Avalanche

New Member
Er det noen som har erfaringer med proisp ? De har billige domener(.com og .no) 69,- for .com mens ca. 110 for .no

De virker forholdsvis seriøse, tenkte å prøve å kjøpe et domene der nå og så kan jeg komme med tilbakemelding når jeg har fått det og sett servicen!

Men om noen vet noe hadde det vært fint det og:)
 

Bjrl

Medlem
Bra erfaring. Og bra affiliateprogram. Når noen signer opp via denne affiliatelinken - Stutt.no - Vi forkorter linkene dine og sender deg til rett sted på nettet! - og kjøper den minste pakken til 10 kr/mnd, utløser det provisjon på 150 kroner. Altså over et års fortjeneste fra utleien av webhotellet.

Jeg bruker dem på et par av nettsidene mine, og har to til som skal opprettes i løpet av neste uke der.

Mvh
Bjørn Jarle
 

Tony J

Alle skal få
Er veldig fornøyd med PRO ISP . Meget god service og oppfølging. Føler meg av og til som en dårlig kunde (pga dårlig kunnskap om tekniske ting), men har fått svar på det meste. Har en virtuell server og et webhotell der. Lave priser og masse muligheter.

Tony
 

JoachimO

Medlem
Bra erfaring. Og bra affiliateprogram. Når noen signer opp via denne affiliatelinken - Stutt.no - Vi forkorter linkene dine og sender deg til rett sted på nettet! - og kjøper den minste pakken til 10 kr/mnd, utløser det provisjon på 150 kroner. Altså over et års fortjeneste fra utleien av webhotellet.

Jeg bruker dem på et par av nettsidene mine, og har to til som skal opprettes i løpet av neste uke der.

Mvh
Bjørn Jarle

Finner ikke noe om affiliateprogram på sidene?
 

hansson

Langveisfarende
Du kan bruke kundenummeret ditt i lenka du sender trafikken videre med, så vil det etter det jeg forstår bli registrert kreditt på kontoen din. Ingen cash-utbetalinger her altså, men greit hvis du likevel kjøper tjenester fra dem. Formatet er:

HTML:
http://www.proisp.no/ref/12345/

Ellers har jeg kjempegode erfaringer med dem, alltid hyggelige og hjelpsomme på supporten og tjenestene er stabile og problemfrie.
 
Topp