Kjapp og trygg hosting for Wordpress

kredittkort.com solgt for 45.000 $

adeneo

Medlem
Hvem har kjøpt det?

Det var meg :D

Jeg så Dag viste frem bilder av de tre nye Ferrari'ene og den nye villa'n på nyrikogkvalm.com som han vistnok hadde kjøpt med alle spenna fra kredittkortsiden sin, så jeg tenkte som så at 45K dolares ikke er mer enn jeg bruker på øl til gutta i uka, så det var bare å kline til.
Har en kompis på 14 og 1/2 som lager nettsider, som skal lage den sjupreste nettsia ever assa, og så skal jeg ha fire Ferrari'er og bygge et slott i Fetsund med garasje til alle fire på en gang.
Nå skal jeg ned å dra gullvisa'n for å hoste opp 45k til for .name som plutselig og skrekkelig også kom til salgs, så er jeg "golden" og skal "smoke the competition" assa.


Domenet er beskyttet med privacy greier i whois, så det er ikke mulig å se hvem som eier det, men det finner vi kanskje ut når det kommer en nettside på domenet?
 
Sist redigert:

adeneo

Medlem
Rakkern, da må jeg vaffal ha det .name domenet også, slik at jeg får minst fem Ferrari'er og to Veyron'er.
Anslår at det tar ca 15 dager og 3 timer med Adbrite annonser å tjene det jeg trenger!
 

Self-Made.

Nybegynner
Ikke undervurder verdien på domener i fremtida, verdien på gode norske domener går rett til værs.

Ja det er sant, det kan lønne seg å sitte på domener i åresvis med tanke på at det ikke koster allverden pr. år.

Endel domener kan være ekstra viktig å ha i flere .com .us .xxx .no .info etc. for å "helgradere" :)

Noen domener kan gå etter 2 år, andre etter 7-10 år etc... men når det først går så kan det gi et smil og et aldri så lite gisp.
 

Speca

Medlem
Jeg blir meget overrasket over om det er en som planlegger affiliate på denne siden. Det jeg dog tror er at det er en ett eksisterende kort som får ny nettside eller ett nytt kort som får nettside.
 

Morph

Svart belte i snoking
Jeg blir meget overrasket over om det er en som planlegger affiliate på denne siden. Det jeg dog tror er at det er en ett eksisterende kort som får ny nettside eller ett nytt kort som får nettside.

Enig, det var min første tanke også.
 

Santo

Active Member
Ikke undervurder verdien på domener i fremtida, verdien på gode norske domener går rett til værs.

Hvorfor tror du verdien vil stige så mye ift. dagens verdi på norske domener?

Det kommer jo f.eks. stadig nye TLD'er, noe som gir økt tilgang på domener.
 

Erlend

Medlem
Kredittkort.com er oppe, og det er en affiliateside.

Bortkastet å kjøpe dette domenet til den prisen for å sette opp en affiliateside spør du meg.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Det kan umulig ha blitt solgt for den summen når resultatet er en aff-side. Jeg vet veldig godt hvor hard konkurransen i denne nisjen er og jeg vet også at det tar sin tid å tjene inn 300.000,- selvom man kommer høyt opp i SERP.

Man kan selvfølgelig også tjene penger på Adwords etc, men at det tar under 6 mnd å tjene inn kjøpssummen som Bjrl mener, tviler jeg sterkt på.

Isåfall kan vedkommende som er såpass god på PPC ta kontakt med meg for en 50/50 splitt av inntektene av en slik kampanje. :D
 
Sist redigert:
Topp