Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Leter etter nettside til salgs

Ghitta

New Member
Jeg er veldig interessert i å kjøpe nettside/nettbutikk med mange besøkende og stort potensiale.
 

picxx

Well-Known Member
Alt er til salgs, bare prisen er rett.
 

Speca

Medlem
Jeg vet muligens om en, som har stort potensiale. Men det er absolutt ikke offisielt. PM for mer info.
 
A

aabbcc

Guest
Vil ikke si at den er meget attraktiv

Nettopp det jeg mente. Det er jo helt bak mål å tro man skal kunne få sånne summer for en ganske dårlig nettside som sikkert ikke tjener inn noe særlig.

AABBCC
 

Ghitta

New Member
Hva anser du som mange besøkende? Prisklasse? Nisjer?

Litt mer info hadde kanskje gjort seg?

Jeg er helt ny på dette så det er litt vanskelig å si. Jeg må ha en nettside som svarer seg å kjøpe. En nettsidde jeg kan få litt inntekter på. Hvis det bare trengs mer reklame på nettsiden så kan jeg gjerne jobbe mer for å få opp besøkstall selv, men det må ha et godt potensiale til å tjene inn på.

Det kan være en vanlig nettside eller nettbutikk, men ikke altfor stort varelager.

Kan koste alt mellom 1000 - 300 000 kr. Men prisen må stå til "kvaliteten" på siden.
 

Ghitta

New Member
Har masse nettsider med stort potensiale..... :) Søker kjøpere med fete lommebøker og overfylte kontoer....

Har du noe budsjett?
Nisjer?
Andre kriterier?

Jeg vil helst ha noe under 300 000 kr som sagt. Ingen spesielle nisjer. Men må kunne tjene på siden.
 
Topp