Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Takk til Microsoft India!

zapotek

Medlem
Da har Microsoft India ringt meg for andre gang på få måneder. -How did you find out, spurte jeg i min uvitenhet. Den hyggelige operatøren kunne denne gangen opplyse om at de hadde oppdaget virusinfeksjonen via radiosignaler.

Hva skulle vi gjort uten Microsoft India? Jeg bare spør.
 

Keeper

Medlem
Den hyggelige operatøren kunne denne gangen opplyse om at de hadde oppdaget virusinfeksjonen via radiosignaler.

Ûber funny. Lurer på hvor mangen i Norge går på dette trikset pr år ? kanskje noen bør lage side med PPC for slike godtruende personer ?;)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg fremsto med navn og bilde i lokalavisen som en som hjalp en litt eldre dame i etterkant av en slik hendelse. Synes det var godt jobba at hun ringte lokalavisen og fikk forside-story. Ble nok en tankevekker for mange.

Mange får nok en "hmm, kan være - det *var* et eller annet merkelig" tanke med en gang; det er jo alltid et eller annet merkelig...

Min liste med anbefalinger avsluttet jeg med "Grunnleggende tanker: ikke stol på noen. Du har ikke vunnet noe. Det er ingen som vil overføre penger til deg. Det er ingen ukjente som ønsker å hjelpe deg helt gratis."

Ser i etterkant at jeg godt kunne anbefalt folk å kvitte seg med IE, men følte det ble litt for spesifikt den gangen. *angrer*
 

Nutz

Med lem
Ymter du innpå at også de med Mækk kunne latt seg lure dersom den gode hjelperen hadde sagt at han var fra Tech Support Æple? :eek:

Tror jeg ikke noe på, har hørt at de som kjøper Mækk er blant de lureste i verden. :)
 

Nutz

Med lem
:) Var det som gjorde at dama reagerte da.
Jeg vil ikke bare ymte innpå at hun hadde gått rett i fella dersom han hadde sagt han var fra EpleTech, -vil påstå det.

-Og synes ikke damen hadde hatt noe å skamme seg over dersom hun hadde gått på heller dersom det hadde vært Eplemålrettet..
-Folk er generelt lite mistenksomme, de vil tro det beste om alle iintil de har gjort deg noen dyrt kjøpte erfaringer. :)

Kanskje vi burde være glad for at "vi" av og til kan la oss lure?
-Forferdelig slitsomt å måtte være mistenksom til absolutt alt også..
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg ble lurt en gang av en .exe fil som havnet på en minnepinne som så ut som en folder-ikon. Det var ikke min laptop men en kamerat sin, som hadde slått på "skjul filetternavn".
Da dobbelklikket jeg på 'folderen' :-(
 

zapotek

Medlem
Jeg synes nesten litt synd på hun ene dama som ringte meg. Bortsett fra hva hun var lært opp til å si, så hørtes det ut som hun ikke visste bak frem på et tastatur. Skal ikke forundre meg om sjefene i svindelbeskjeften ikke opplyser "de ansatte" at det er svindel de driver med.
 
Topp