Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mange Like's fra India...

Bazzinga

Medlem
Har en en facebook-side hvor det legges ut URL'er til artikler på en norskspråklig nettside.
Idag tidlig betalte vi for å promotere innlegget ut mot 4-8000 personer. Vi ser nå at det har kommet veldig mange likes på innlegget fra f.eks. India og andre land som overhodet ikke har interesse av den artikkelen. De har ikke vært inne på nettsiden og lest artikkelen, men trolig trykket Liker kun på innlegget på wallen.

Noen som har erfart noe liknende? Blir vi lurt av Facebook? Vi har 4-5000 som er fan av facebooksiden, og trodde det var disse som primært fikk innlegget på sin wall når man betalte for promotering ( for er jo ikke alle følgere som får alle innleggene på en nettside man følger ).
 
Sist redigert:
De kan jo fortsatt "LIKE" siden selv om du markedsfører deg mot Norge?
 

Bazzinga

Medlem
Er alle likerene ekte eller har dere kjøpt disse?

Nei har ikke det. Men tror problemet er at vi valgte "Personer som liker siden din, og vennene deres" på publikum. Virker da som at hvis 1 fra India liker siden ( kan jo være en norsk-indier ) så pøses det ut til de også. Synes isåfall det grenser til lureri. Man får jo vite at man kan nå fra 4000-8000 personer. Men man tror jo at det stort sett vil være norske.

Men skjønner fortsatt ikke hvorfor en som ikke kan norsk, og ikke leser hele artikkelen, trykker liker på den...
 

runarb

Medlem
Har sett dette jeg også. Min første tanke er at det må være noen booter som simulerer aktivitet. Liker random ting osv.
 

Tony J

Alle skal få
Gjør det enkelt. På innstillinger for sider kan du velge hvilke land som skal få tilgang til siden din. Jeg har for eksempel KUN gitt tilgang til Norge. :) Jeg har testet det, og på et finsk nettverk fant jeg ikke siden.
 
Topp