Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hei fra meg :)

AnneB

Medlem
Etter noe snikkikking tidligere har jeg registrert meg her på forumet. Ser at det er mange interessante temaer som blir diskutert.

Jeg har drevet nettbutikk i 8 år, og for tiden er det Magento butikken ruller og går på. Jeg lever av å drive nettbutikk/butikk og har i tillegg 3 deltidsansatte til dette. Jeg er ganske oppegående på kommunikasjon med kunder og markedsføring, men mangler masse kunnskap om det som skjer bak selve brukersnittet. Skulle gjerne lært litt mer der... sliter litt med å stole på de som drifter nettbutikken til tider, og med litt mer kunnskap kan jeg kanskje lære meg til å stole på dem, eller flytte driftingen av nettbutikken til noen som er bedre.

Jeg har flere blogger og facebooksider/grupper både privat og i bedriftssammenheng og er totalt hektet på internett som kanal.

Gleder meg til å følge med på hva som skjer her inne.
 

AnneB

Medlem
Hei og velkommen skal du være. Hyggelig med noen som har peiling på markedsføring/kommunikasjon.

Hvis du ikke stoler på de som drifter siden så kan du jo ta det opp i en egen tråd slik at det går an å se nærmere på saken.

Vet ikke om jeg har grunn til å være mistroisk ennå - foreløpig er det noen små hendelser som gjør meg usikker. Jeg må derfor finne mer ut av dette ved å lære litt mer om det som skjer bak og på serverene... så tar jeg det i egen tråd etterhvert som jeg skjønner mer av det.

Markedsføring er derimot "faget" mitt så kanskje jeg kan bidra litt der til noen andre... men det er jo også et kjempestort felt så det er fremdeles mye jeg lurer på der, selv om jeg har gjort mange erfaringer etter 8 år som med egen virksomhet + 8 år som ansatt i markedsavdelingen til en stor bedrift :)

Flott med et slikt forum med så mye kunnskap om alt på ett sted.
 
Topp