Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemeldinger (brukervennlighet)

zapotek

Medlem
Førsteinntrykket mitt er at domenenavnet er villedende. Jeg ventet meg en oversikt over norske diskusjonsforum, ikke blogger og konkurranser. Oversikt over forum hadde forøvrig vært mer interessant for meg personlig...
 
Førsteinntrykket mitt er at domenenavnet er villedende. Jeg ventet meg en oversikt over norske diskusjonsforum, ikke blogger og konkurranser. Oversikt over forum hadde forøvrig vært mer interessant for meg personlig...

Okei, det var opprinnelig norske forumsider som var tanken.
Men fikk negativ respons, så tenkte at jeg kanskje måtte gjøre noe annet med siden.
Her er mine alternativer til nå:
1. Blogger og konkurranser
2. Forum, blogger og konkurranser
3. Forum, sosiale nettverk, blogger og konkurranser.
4. Forum
Takker for ditt synspunkt.
Vil kanskje gjøre noen endringer på det du nevner.
 

Ole Avranden

utvandret
Hva er det egentlig man skal gi tilbakemelding på her? Fire avsnitt med tekst, et bilde av en "bil" og to svarte striper?

Ideen din kan være god. Den kan også ende opp som en dårlig ide. Det hele spørs på gjennomføringen din, men den ser vi jo lite til enda ;)
 

the6tk

Medlem
Drop down menyen forsvinner litt i ett med den hvite bakgrunnen.. Ville sett på mulighet for andre farger eller lignende for å gjøre drop down menyen mer tydelig.
 
Hva er det egentlig man skal gi tilbakemelding på her? Fire avsnitt med tekst, et bilde av en "bil" og to svarte striper?

Ideen din kan være god. Den kan også ende opp som en dårlig ide. Det hele spørs på gjennomføringen din, men den ser vi jo lite til enda ;)

Var ikke direkte innholdet jeg skulle ha tilbakemelding på.
Tenke mer på brukervennlighet, og om dere synes at den informasjonen jeg skal ha på siden, er noe som kan falle i interesse.
Men skal jobbe mye utover, for å fylle på siden, så kan jeg si ifra når jeg mener siden begynner å bli klar for offentligheten.
 
Hjelp

Hva synes dere om forum kategori/listene?
Noen som har forslag på hvordan jeg kan finne fram til alle Norske forumsider.
Har noen til nå, men er sikkert på at det finnes mange flere.
Men jeg har ihvertfall et forum i hver kategori :)
 
Topp