Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Klarna faktura

Jeg skal starte opp en nettbutikk, og lurer på om jeg skal benytte meg av klarna sitt faktura system. Vil det være lurt å bruke dette? Jeg skal selge produkter for 1-30k ?
 
Definitivt.

Man må riktignok vente en nærmere avtalt periode før man får utbetalt fra Klarna, men i og med at de tar all risiko ved å betale deg uavhengig av om kjøper faktisk betaler fakturaen, og tar seg av alt som har med faktisk innkreving fra kjøper å gjøre så er det i mine øyne mer enn verdt det.
Undertegnede har ihvertfall bare gode erfaringer med Klarna.

Vil forøvrig anbefale å satse på fler enn bare én betalingsløsning. Ikke alle kan eller vil betale med faktura pga nødvendig registrering, kredittsjekk osv, så det vil nok lønne seg å ha ihvertfall PayPal og helst også en form for kortbetaling, litt avhengig av type nettbutikk for å ikke miste salg.
 
Hei

Ville absolutt benyttet meg av klarna om du skal starte nettbutikk, det tar ca 14 dager før du får pengene inn på konto. Du bør også ta med flere betalingsmuligheter i nettbutikken din, mulighet for visa/mastercard og paypal. Ønsker deg lykke til.
 
Jeg har tenkt å benytte meg av Nets og klarna. Da får kunden muligheten til å betale med både kort og faktura. Noen som har erfaring med Nets?
 
Topp