Kjapp og trygg hosting for Wordpress

iphone app utvikler ønskes (betalt oppdrag)

multifix

New Member
Hei.

Jeg har en go ide til en fin app, men har selv null kunnskap til å lage noe selv.
Selv har jeg startet med å lage alt i photoshop, og nesten helt ferdig.

Litt av innholdet i appen:

Profil
Brukerliste
Kart
Galleri

Har en del kjentskap til php og MySQL og kunne godt tenkt meg å brukt mySQL som database.

Om du bor i Bergen så er det bare en fordel.

Håper å høre fra deg snarest ta kontakt på PM eller E-Mail.

Morten
 

adeneo

Medlem
Min mening er at når det kommer til applikasjoner, så må det defineres noe bedre!

Skal du ha en nettside som virker i nettlesere men som ser ut som en applikasjon, også kalt for en "webapp", eller skal du ha en applikasjon, som nå i dag ofte kalles "native app".

Det er vesentlige forskjeller, da førstnevnte ikke er stort mer enn en nettside, og native apps krever en god del mer.

Du vil nok også få flere svar dersom du kan definere litt mer akkurat hva som skal gjøres, gjerne forklare litt mer rundt de fire punktene du har listet opp der, uten at du trenger å fortelle oss noe om akkurat hva ideen dreier seg om.
 

multifix

New Member
Takk for svar.

Jeg ser etter en som kan lage en native app for iphone i første omgang , der folk kan søke etter en fotograf , via by , fylke, fagfelt og kart der dem befinner seg.

* en kort profil med navn , adressse, url, telefon, epost, litt info og et lite bilde galleri på max 10 bilder.
* kart der du kan finne den fotografene som er i nærheten av deg.
* galleri over alle bildene av ulike fotografer, med link til profil.

Kom gjerne med innspill.

mvh. Morten
 
Topp