Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan publisere innlegg slik at de vises på riktig side?

Tony J

Alle skal få
Jeg opprettet kategorier som har identisk navn med sidene som er representert i toppmenyen.

Når jeg publiserer et innlegg og velger kategori "kredittkort", så skulle dette innlegget ha havnet på siden for kredittkort, men det gjør det altså ikke.

Jeg savner en "velg side" hvor artikkelen skal vises på.

Noen som kan hjelpe meg på riktig vei?

Tony
 
Du må velge kategori navnet som meny. Du går inn på menyer> og velger kategori navnet du vil vise i menyen og trykker legg til meny > lagre meny. Nå så skal det vises på siden din.

Jeg tror din meny er en side, eller?
 
Sist redigert:

Tony J

Alle skal få
Takker for tips! Det fungerte, men hvorfor blir publiseringen lagt under tittelen "bloggarkiv" automatisk? Synes ordet blogg ødelegger seriøsiteten over siden min :) Det beste ville vært om denne teksten ikke stod.
 

Tony J

Alle skal få
Jeg publiserer <innlegg> i en <kategori> som er festet til menyen. Det er verken noen kategori, side e.l som heter "bloggarkiv" så dette må være standard fra wordpress.
 

Tony J

Alle skal få
Jeg hadde fjernet innleggene, men nå kan du sjekke på siden her: MerPenger.no | Finansiering . En annen ting jeg lurer på er hvordan jeg kan rename "category" til å bli "kategori" i URLën uten å måtte forandre på for mye.
 

Steve Cash

Medlem
Mener du de to boksene til høyre som heter Siste innlegg og Arkiv? Vil du ha vekk disse to? Som Travellingman sier så ser dette ut som widgets for meg. I kontrollpanet ser du under Utseende (tror jeg det heter, uten å logge inn), der er det en valg som heter widgets, det er der du sletter dem. Jeg mener å huske at du bruker WordPress › Responsive « Free WordPress Themes og det står i omtalen at det har 11 widget aereas, altså kan du endre dette på en enkel måte.
 

Eggan

medlem
Kategorinavn finner du på: merpenger.no/wp-admin/options-permalink.php
Bloogarkiv: bla deg frem til wp-content/themes/responsive og finn filen archive.php,

Finn:
Kode:
<?php else : ?>
<?php _e( 'Blog Archives', 'responsive' ); ?>
<?php endif; ?>

Endre "Blog Archives" til det du ønsker. Kan også gjøres ved å forandre den norske oversettelsen til temaet, men da må du redigere en litt annen filtype.
 
Topp