Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan ta betalt med SMS?

clinton4

Medlem
Hvis du kan vente et par uker, så lanserer vi tjenesten mpay og mobisoft.no hvor du kan sende bulk sms/mms og ta betalt med sms/mms. Og selvfølgelig vil medlemmer av WF få gunstige priser og vilkår ;)
 

Havers

Medlem
Hvis du kan vente et par uker, så lanserer vi tjenesten mpay og mobisoft.no hvor du kan sende bulk sms/mms og ta betalt med sms/mms. Og selvfølgelig vil medlemmer av WF få gunstige priser og vilkår ;)

Høres meget interessant ut for min del, trenger det heller ikke før om et par uker - har dere et godt api er mulighetene for at dere har en kunde store :) Mulig å få beskjed når denne siden lanseres? (Evt en e-postliste å skrive seg på?)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
clinton4: kan du ikke lage en tråd om det?
Lurer og på når teknologien blir så lett tilgjengelig om det ikke er mulig å diskutere hvor grensene går og tøye litt der. Skal betalingen juridisk sett falle under innholdstjenester egentlig?
 

clinton4

Medlem
Pong: Vår mpay tjeneste vil omfatte tradisjonell CPA (innholdstjenester) og GAS (varer og tjenester). Jeg tenkte jeg skulle opprette en egen tråd til uken for å be om noen beta testere :)

JoachimO: Det fantes og finnes mange aktører som bruker navnet mpay. Selv har jeg jobbet med mpay tjenester fra Infogate i flere år (til de gikk konkurs).
 

Keeper

Medlem
PM takk :)

Spennende tilbud, kanskje på tide å sette noen av ideen ut i verden ;)
 
Topp