Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Annonsering på nett/papiraviser-blader

Iren

New Member
Har drevet nettbutikk med gaveartikler,kjøkkenutstyr,fontener m.m i litt over ett år,men har ikke fått til den trafikken jeg ønsker meg.
24Nettbutikk som jeg flyttet til i november ,har et godt utgangspunkt for SEO optimalisering,jeg bruker i tillegg Kvasir og Google adwords bet.annonsering,og har av og til annonser i aviser/blader.
Usikker på hvor jeg skal plassere penger.Jeg har fått et godt tilbud på mnd.annonser i diverse blader som er relevante for varene jeg selger,men siden dette er papirutgaver,er det kanskje bedre å legge mer penger i f.eks. facebook eller rett og slett Google adwords.
Noen som har erfaring på dette?

Drister meg også til å spørre om noen har lyst til å kikke på butikken å evnt. komme med konstruktiv kritikk?Ønskelig at noen med erfaring fra nettbutikker kunne komme med noen betraktninger og tilbakemeldinger på om evnt.mangler,dårlig info,vanskelig å finne frem osv.
 

Iren

New Member
Vel..bygget opp..Har en facebook side som jeg har brukt veldig lite.Mest for å annonsere dagstilbud før jul.Er veldig usikker på hva jeg kan gjøre og ikke.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Først og fremst ville jeg nok hatt mange flere produkter på forsiden av butikken. Folk scroller heller en side enn å begynne å lete i en labyrint av en butikk....i alle fall med tanke på impulskjøp ;-)

For meg var også bakgrunnen meget forstyrrende. Den dro fokuset mitt vekk fra produktene.... men, det kan være meg - vent gjerne og se hva andre gir av anbefalinger her.

Ellers ser jeg på ditt produktutvalg at du konkurrerer med sterke aktører som nille, europris etc.....

Og, til slutt - hvor er bloggen din? Jeg ville nok hatt en liten blogg på dette nettstedet.
 

Iren

New Member
Først og fremst ville jeg nok hatt mange flere produkter på forsiden av butikken. Folk scroller heller en side enn å begynne å lete i en labyrint av en butikk....i alle fall med tanke på impulskjøp ;-)

For meg var også bakgrunnen meget forstyrrende. Den dro fokuset mitt vekk fra produktene.... men, det kan være meg - vent gjerne og se hva andre gir av anbefalinger her.

Ellers ser jeg på ditt produktutvalg at du konkurrerer med sterke aktører som nille, europris etc.....

Og, til slutt - hvor er bloggen din? Jeg ville nok hatt en liten blogg på dette nettstedet.

Takker for svar:)
Har lagt til endel fler varer fra ulike kategorier,og prøver det.

Du sier bakgrunnen er forstyrrende.Er det da for mange inntrykk med bevegelige banner ,flash ol. du mener?Ellers synes jeg ofte det er vanskelig å finne en passende bakgrunn(wallpaper) til butikken,det blir ofte for fargerikt,blomstrete eller kjedelig-og har derfor eksperimentert med det, og bannere igjennom det siste året.
 

timepoint

Medlem
Tips nettannonsering

Hei.

Høres ut som du gjør mye riktig, og nettbutikken ser bra ut.
Evt. prøve å kjøre remarketing med banner eller ppc på Adwords.

Hva med å sende gratisprodukter til interiørbloggere, å be de ta bilde av det. Vet mange bloggere stadig poster bilder, og ramser opp hvor de har "kjøpt" tingene.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Du kommer ikke engang opp når jeg søker etter "modellbåter" i Google, så jeg ville startet der :)

Google Adwords, betal noen timer til en Adwords-konsulent, så får du fart på kontoen med en gang!
 
Topp