Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbyr penger for å hjelpe med regnskap for 41 transaksjoner (og stenging av firma).

zecoder

New Member
Hei,

Jeg startet i 2012 et AS. Jeg flyttet i samme år til utlandet, bodde ca halvparten av året i Norge. Jeg har ført regnskap i programmet "Matrix Økonomisystemer" og der har jeg endt opp med 29 bilag.

På nettbanken har jeg 41 transaksjoner. Det dreier seg stort sett om utbetalinger fra paypal og utbetaling av lønn, og noen andre småkostnader. Det er et veldig enkelt opplegg.

Men jeg har hverken tid, krefter eller ork til å sette meg inn i alt av regler og regnskap og krav om det ene og det andre så har funnet ut at firma var en _veldig_ dårlig ide

Jeg ønsker derfor hjelp til følgende:
- Fikse feilen i mitt 2012 regnskap (jeg har nå 29 bilag for disse 41 transaksjonene, men ender opp med noen tusen kroner feil og vet ikke hvorfor)
- Lønns- og trekkoppgave & årsoppgave arbeidsgiveravgift (skulle vært levert i slutten av januar, så dette haster)
- Avviklet mitt selvskap (inkludert avviklingsregnskap og avviklingsbalanse)
- 2013 regnskapet slik at jeg slipper noe mer å gjøre med firma etter at det er sluttet (som er bare noen få transaksjoner).

Jeg inser at dette fort kan koste noen tusen, det er jeg villig til å betale da jeg ser at alternativet er opp till 9 år i fengsel.

Jeg ønsker å bruke av firmapengene til å betale disse utgiftene så dere må da føre denne transaksjonen i regnskapet også i tillegg til de 41 andre (som jeg har ført allerede, men med noen feil).

Send meg tilbud eller spørsmål.

PS:Et alternativ er at jeg selger selskapet (les: gir bort) hvis det er mulig, det viktigste er at jeg slipper styret.
 
A

aabbcc

Guest
Hvor bor du? Det er nok greit å finne en regnskapsfører i nærheten så du har mulighet til å snakke med han/hun direkte, jeg ser for meg at det kan være noen spørsmål som regnskapsføreren har behov for å få avklart :)

9 år i fengsel tror jeg ikke du skal bekymre deg over...
 

zecoder

New Member
Hei,

Det er overraskende stor interesse for et tomt AS. Jeg skal svare på meldingene jeg har fått i løpet av noen dager, men bare sånn at det ikke blir noen misforståelser ønsker jeg å poengtere at jeg eventuelt vil gi bort ASet men beholde egenkapitalen. Det betyr at den som overtar vil måtte betale ca 30k (som er egenkapitalen). Har selv brukt nesten 10k på å starte selskapet, så det er dette (og arbeidet med stifting) dere vil spare. Dere som allerede har sendt eller andre interesserte må gjerne sende inn noen konkrete tilbud/forslag på hvordan dette kan løses.
 

zecoder

New Member
Jeg har funnet en person som vil overta firmaet, så saken er løst og topic kan slettes. Takk til alle interesserte
 
Topp