Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Problemer med Scandinavian Ad Networks

Erlend

Medlem
Er det noen andre som bruker Scandinavian Ad Networks, og har problemer med deres kontrollpanel? Får ikke opp noen av nettsidene i kontrollpanelet. Har vært slik i dag og i går ihvertfall.
 

Kassimaja

Geocacher
Jeg bruker dem og er redd de sliter big time. De fikk problemer etter en oppdatering på lørdag for snart en uke siden. Jeg snakket med dem på tirsdag og da regnet de med å være oppe i løpet av kvelden. I en mail fra i går står det følgende

Alle er litt lammet av dette, men vi skal løse dette, og betalingen for klikkene skal vi finne en løsning på. Dog jeg har ikke hørt noe om at dette vil bli en issue, men vi tenker ut løsninger uansett.
 

Erlend

Medlem
Jeg bruker dem og er redd de sliter big time. De fikk problemer etter en oppdatering på lørdag for snart en uke siden. Jeg snakket med dem på tirsdag og da regnet de med å være oppe i løpet av kvelden. I en mail fra i går står det følgende

Vet du om vi får noen form for kompensasjon for de tapte inntektene?
 

Kassimaja

Geocacher
Hvilke tapte inntekter? Når statistikken kom tilbake hadde jeg all time high på en av dagene, så her ble skepsis snudd til et stort smil
 

Kassimaja

Geocacher
Har ikke fått statistikk fra dem i dag. Flere som har problemer?
 
Topp