Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fornøyd med Host1?

SignHver

Medlem
Hei

Jeg etablerte et webhotell hos Host1 i går - etter anbefalinger her inne.
(Ble litt redd nå at det var bare reklame fra de som gjør at alle her er så positive til de?)

Fikk en mail fra de om pålogging osv på c-panel. Men jeg får bare "siden finnes ikke" på alle de linkene de sendte til meg i mailen. I mailen står det at webhotellet er opprettet - og viser til ulike sider (ja dere kjenner til den mailen)...

Men jeg kommer jo ikke inn - og prøver jeg å logge meg på fra Host1 sine sider er det heller ikke mulig å komme inn - får samme feilmelding der.

Har henvendt meg til Host1 men uten å få svar på problemet. Er de seriøse? (blir bare litt engstelig :p )

Angrer litt på at jeg tok et abonnement der - skulle bare ha brukt domeneshop som jeg pleier :(

Noen som har erfaringer?
 

minime

Medlem
Jeg er hvertfall super fornøyd med host1 til nå.

Det negative jeg kan si er at de har hatt litt nedetid i det siste. Men dos angrep osv er jo ikke deres skyld.
 

Beergear.no

Medlem
Er sånn passe fornøyd med dem....
Har vært en del problemer der syns jeg. Server som har "trynet" og litt nedetid.
I tillegg syns jeg ikke det virker som det er sååå mye raskere der enn f. Eks domeneshop.
Men jeg har muligens vært veldig uheldig, så jeg gir dem en sjanse.
 

SignHver

Medlem
Fikk ok hjelp på chaten deira... Fant vel ikke helt utav hva som var probl, men vi jobber med saken.

(nei har ikke kjøpt nytt .no gjennom dem)
 

Beergear.no

Medlem
Da var de nede igjen. Riktig nok ikke så lenge, men lenge nok til å miste salg / kunder.
Kan ikke si at dette ser mye bra ut.
Er dere som anbefaler Host1 her inne oppriktig fornøyd med dem, eller er det pga at de sponser forumet og andre her inne.....
Jeg begynner å lure nå, siden så mange skryter av dem og jeg opplever dem på en helt annen måte...
Må si Domeneshop oppleves som MEGET stabilt i forhold!
 
Jeg har vært veldig fornøyd. Domener blir registrert klokka 2 på natta midt i påska. Som regel kun noen minutter ventetid på chat døgnet rundt. Men nå begynner det å bli myyye nedetid. Ikke kommer et noe form for kompensasjon heller :\
Pluss at det var noe galt med dns oppføringene mellom host1 og paypal for noen måneder siden, jeg fikk feilmeldiner når kunder skulle betale og mistet 10-20 salg. De mente gang på gang at problemet lå hos paypal, men etter 2 måneder med frem og tilbake lå vist feilen hos host1 allikevel.

Jeg har også fått mange feilmeldinger fra mysql serveren de siste ukene/månedene.
 

muffins

Medlem
Av de forskjellige hostene jeg har brukt, så er Host1 de jeg er mest fornøyd med totalt sett. Gode priser og overlegen support som er tilgjengelig selv sent på kvelden/natta.

Litt nedetid må man nesten regne med uansett hvilken host man velger (ihvertfall om man bare kjører webhotell/shared hosting).
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg bruker de som leverandør - jeg vet de har en affiliate deal, men jeg er fornøyd med de uten den og. Hostgator er også bra, og så har jeg en konto hos 'versio' i Nederland. Kommer sikkert til å ha flere fremover, og da blir det nok noe som Solidhost hvis behovet er her på berget. Ikke at jeg ikke er fornøyd, men fordi jeg ønsker å fordele eggene mine.
 
Topp