Kjapp og trygg hosting for Wordpress

miljø.no

Angøra

Medlem
Klif har nylig tilbudt kr 20 000,-(eks mva) for denne, men jeg er i tvil om jeg skal akseptere tilbudet. Har i årevis hatt en ønske om å få i gang en uavhengig/nøytral miljøportal eller miljøavis, men har stadig ikke kapasitet til dette. Er det noen her som er villige til å ta del i å drifte denne? Kom gjerne med synspunkter om hvorvidt denne er en "keeper":)
 

Angøra

Medlem
Takk for "keeper" svarene!
Dersom noen allerede nå kunne tenke seg å være med på å lage og drifte nettside på denne er det bare å melde seg :)
 

TMM

Medlem
Enig i at det er en "keeper", men om du skulle ønske å selge kan jo Klif være rette kjøper. Du kan jo gi tilbakemelding med et prisnivå som gjør at du får lyst å selge (langt over de 20) og se om de kommer med bedre bud..
 

PIP

Medlem
Har man ingen ambisjoner om å utvikle noe som gir penger inn, så kan man like godt selge. Men prisen burde vel ligge opp mot det dobbelte og vel så det...
 

Angøra

Medlem
Klif var ikke villige til å gå over 20k. Er ikke i pengeknipe, så kan godt vente og se hva fremtiden bringer av muligheter:)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Selg.

Ingenting er verre enn å sitte i andre enden når man har en god ide og ressursene står klare.

Hvem kommer til å gjøre mest? KLIF som har mulighet til å starte noe i dag eller du som kanskje får bittelitt tid til overs om noen år.. ?

Om du skulle finne på å ville starte en uavhengig forening om noen år, så vil det uansett ikke være domenenavnet det står på. Det er selvfølgelig ikke avgjørende for KLIF heller, men de er i det minste klare til å gjøre noe allerede nå.

Så mitt råd er å selge. Du får 20.000 kroner og de får et bra navn til hva nå enn de skal gjøre.
 
Topp