Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker Webdesigner / coder til spennende prosjekt

A

aabbcc

Guest
Jeg kan si ideen i pm til de som kan virke interessert i noe slikt, du mener vel ikke at jeg skal slenge ideen ut på siden så alle vet hva det er ?

Det er jo opp til deg. Kanskje du kan gi et lite hint om hva det er iallefall, ellers tror jeg ikke du kan regne med en storm av interessenter på pm. For min del spiller det ingen rolle, jeg har ikke tid uansett. Det kommer en ny bruker med en genial ide, som han vil noen skal utvikle, ca en gang i uka på forumet her.

Hvis ideen er så fantastisk og du er god på markedsførings så bør det være overkommerlig å hente inn en mill eller to fra investorer basert på en powerpoint. Så har du råd til å betale noen for å programmere og designe.

aabbcc
 

Variance

New Member
Ville du selv gått inn på en sånn avtale?

antagelig vis ikke hehe, men hadde jeg hørt ideen så ville jeg nok vert med på den.

Jeg ser bare en mulighet jeg da, og det er å lære meg Webdesign og koding :)
 

Dag Frogner

Supermedlem
Tror det smarteste er å lære det selv ja, med mindre du klarer å betale for deg. Så vidt jeg vet kan man ikke betjene et huslån med "jeg er partner i et genialt prosjekt", og da er det desverre få eller ingen som er villige til å ta sjansen.

Det at det kommer et nytt slikt prosjekt her inne hver uke, hvorav ingen blir noe av, gjør også at folk blir skeptiske, for det er det samme som går igjen hele tiden. Noen har en genial idè, men ingenting mer...
 

Variance

New Member
Hva tror du en nettside med facebook applikasjon, video / bilde opplasting, account profil, area zip code kombinert med googlemaps funksjon eller noe lignende, osv kostet?

siden du er innen for faget?
 

Ole Avranden

utvandret
Et forslag til annen fremgangsmåte:

Ideen din er ikke unik. Som du sier er den allerede laget i flere varianter, men du mener å ha en bedre fremgangsmåte. Det er derfor ingen som helst grunn til at du ikke kan gi en relativt god introduksjon av konseptet.

Da kan du få potensielt interesserte til å melde sin interesse, og så diskuterer dere detaljene i private fora senere og ser om det er en felles interesse i å gå videre.

Henvendelser av typen "Jeg har en genial ide, men kan egentlig ikke bidra med en skit og det er så genialt at jeg må holde det superhemmelig. Men det er bra altså!" - får bare respons av den karakter du har fått nå i denne tråden.

Så glem hemmeligholdet. Ideen din er jo ikke unik, og du påstår å kunne gjøre det bedre enn andre. Så vær så åpen som det er mulig å være, og se om noen fatter interesse.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Hva tror du en nettside med facebook applikasjon, video / bilde opplasting, account profil, area zip code kombinert med googlemaps funksjon eller noe lignende, osv kostet?

siden du er innen for faget?

det trenger ikke å koste all verden det der, er mye opensourceløsninger som har mye av funksjonaliteten du spør etter allerede.

F.ex. kan man få til alt det der på sider som er basert på både wordpress, drupal og joomla, men hva som er best egnet vil nok avhenge litt av hva slags side det egentlig er du vil lage.

Er derimot litt vanskelig å si noen pris når vi vet så lite om hva det er du vil lage, kan liksom bli alt fra 10.000 til 100.000 når man vet så lite
 

Variance

New Member
Du er ikke den første eller siste tullingen som ønsker dette

jeg har nå funnet ut av det at ingen som er interessert i en ide. som sagt tar jeg saken i egne hender.
Du er ikke den første tullingen som sier ifra om dette.. ingen grunn til å kommentere om du ikke er interessert.
 

NilsF

Medlem
Hva gikk galt her Variance, stakk partnerne av?

Søker profesjonell Webdesign partner
"Jeg skal starte opp en Web-bedrift sammen med 3 andre men og er på jakt etter en sistemann!
Planen er å lage et proffesjonelt nettsted/side, Ideen til siden er kartlagt og klar for produksjon (Domain er kjøpt). Vi søker en(flere) til å hjelpe oss å bygge opp dette nettstedet. Vi holder til I Bergen, og har lokale kontrakt. Vi søker en partner for å bygge opp dette prosjektet sammen med oss, ikke en ansatt, så det vil ikke innbære betaling med det første."


Les mer
 
Topp