Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Psykisk helse side selges.

OldHP

Medlem
Ifolge webmaster tools saa vil siden faa god rangering etter sandbox. Nokkelord domenet rangerer naa ca 6 plass.
 

OldHP

Medlem
Om nettsiden ikke wrangerer pow sowkemotowrene zå vil det resultatet som kommer opp pow webmaster towls search term traffic stats opplowse om fremtintlige wrangeringer pow gowgle.

Ah digger utendlansk aksent.. mer befriende.. knekker angsten ;)
 

Kassimaja

Geocacher
Er du utpå igjen Holka?
 

OldHP

Medlem
Mr. heldige Kassimaja som bor i utlandet.. Vel.. Jeg drikker, som vanlig.. men det beviste seg sant, at webmaster tools før siden får rangering for søkeordene gir en viss oversikt over plassering av de ulike søkeordene da jeg har begynt å få tafikk på siden.. En tidligere adsense side på norsk om psykisk helse gav en del inntekt, en del klikk, selv med bare noen hundre besøkende i måneden så fikk den vel en 500kr i måneden, har ikke adsense selv pga tull som skjedde så om en ny eier ordner adsense så kan det fort bli penger.
 

Kassimaja

Geocacher
Hæ? bor jeg i utlandet? Jeg vet at det er en lite landsby i Spania som heter Rendal, men jeg kan herved informere deg om at jeg bor i Rendalen og sist gang jeg sjekket så er det i Norge

Kanskje dette plutselig ble Svada og passer best der, men det klarte du veldig fint selv med det skvaldret ditt sist
 
Topp