Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk til salgs

Nettbutikk innen sjangeren elektronikk-sjangeren (mobil, pc-tilbehør, gadgets mm.) selges.

Nettbutikken ble drevet som droppshipping frem til oktober 2012. Da byttet vi til MyStore.no, og begynte å bygge lokalt varelager i Stavanger. Nå bestilles alle varene inn til lager for så å sendes videre kunden. Dette har gitt bedre kundetilfredshet og bedre kontroll med produktene vi selger.

Nettbutikken selges da jeg som driver ikke har kapasitet til å drive den. Med full jobb utenom, tredje barn på vei og pågående husbygging er det ikke kapasitet til å drive nettbutikk.

Du har mulighet til å kjøpe en rimelig nettbutikk med varelager.

Omsetningstall i 2013(eks.mva):
Januar: 23.518
Februar: 10.339
Mars: 13.554
April: 18.673
Mai: 18.284
Juni: 11.820 (foreløpig)
Sum: 96.188

Bruttofortjenesten på ca. 46 % frem til mai i år.

Facebook-side med vel 600-følgere.
Nyhetsbrev med vel 5600 påmeldte.

Jeg har hatt en innleid som har at ansvar for markedsføring, blogg, kampanjer mm. 5 % av netto omsetning. Vedkommende ønsker å bli med videre om det er ønskelig for ny eier. Vedkommende studerer digital markedsføring og ser på dette som gode erfaringer i forbindelse med studiene.

Bud under varelagerets verdi inkl. driftsutstyr (frankeringsmaskin, etikettskriver og emballasje) vil bli avslått, bud over vil bli vurdert. Per tidspunkt når dette blir skrevet er den verdien på ca. 42.000 kr (Vil bli avregnet med varetelling).

Send bud og evt. spørsmål til nils.ove.nygard@gmail.com
 
En lite presisering vedrørende varelageret: Prisen på varelageret er til kostpris.

Ellers kan jeg også legge til at det følger med tre domener. .no-domene som er i bruk og .dk og .se som ikke er i bruk.
 

jeffdonk

Medlem
oppdaterer du tallene for juni? og gjerne juli fram til nå :)
Vet du hva snittordrene ligger på?
Ca hvor mange hyllemeter krever lageret?

Generelle spm så tar de her så alle kan få nytte av de, har et par mer konkrete jeg etterhvert sender deg en epost på.
 
Oppdaterte omsetningstall (eks.mva):
Juni: 11.601
Juli: 14.311
August (til nå): 10.659

Snittordre i 2013 er på 245 kr eks.mva.

Jeg har takhøye hyller som tar ca. 2m2, varene ligger i esker.
 
Topp