Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tollpost øker prisene

HPF

Medlem
Ikke så veldig mye på frakten (2.9%), men de som sender mindre kvanta bør være obs på at de fra 1 juni 2013 tar seg betalt for hentingen. Dette er prisene jeg fikk:

Opptil 50 kg: 170,- pr henting
50-100kg: 120,- pr henting
Over 100 kg: Gratis
 

Bagely

Medlem
Tollpost har ikke informert om dette i forkant, og ut av det blå dukket hentetilleggene opp på fakturaen.

Er det flere som har opplevd det samme?

Hva er alternativet som Posten tilbyr?

B
 

AnneB

Medlem
Jeg fikk brev om dette med hentetillegg i begynnelsen av mai 2013.

Jeg har sjelden mer enn 1-2 pakker da jeg sender mest med A-post. Det betyr at Tollpost er ikke lenger aktuell for mine pakker.

Jeg har gått over til posten igjen. Selv om de er dyrere pr. sending, blir det likevel rimeligere når jeg kan levere selv på Postkontoret uten skyhøye tillegg.
 

paal_erik

Medlem
Da bør det være mulighet for å levere direkte på "HUB" hos Tollpost. Altså deres oppsamlingspunkt.
Nå er det jo ikke alle som har denne muligheten, men jeg spurte konkret representanten fra Tollpost omkring dette under eHandelsdagen. Da jeg daglig kjører forbi et av Tollpost sine HUB'r
Dette burde fint la seg gjøre var svaret jeg fikk. Om de vil ta betalt for dette vet jeg ikke.
 

Gullak

Medlem
Det er ikke noe problem å levere hos tollpost terminalen selv.
Har gjort dette flere ganger i Trondheim.
Jeg har forstått det slik at det er forhandlingsbart om de tar hente tillegg eller ikke.
Min kontaktperson viste ikke engang at de skulle begynne å ta penger for å hente varene våre, og etter sommeren tok jeg kontakt igjen, fordi jeg ville ha svar på om dette faktisk kom til å sje.
Men han hadde ordnet en egen avtale for oss, der vi skulle slippe unna gebyret.
Vil trolig selv begynne å levere på terminal hvis det plutselig begynner med hentetillegg.
Håpløst for for som sender lette ting vertfall. Da det går på vekt.
 
Topp