Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webmarkedsføring, kurs/studie?

Kunne tenkt meg å lære mer om webmarkedsføring. Har jo holdt på i noen år, men føler ikke jeg har helt grepet om det enda.. En studie hadde vært fint (nettbasert), da gjerne noe man får poeng for. Ser det er en del kurs rundt omkring, og eacademy er det visst en del som ikke er helt fornøyd med.

Nettredaktor.no har jo også et kurs (Nina Furu har visst en finger med i spillet i begge de nevnte), men et kurs er jo ikke så mye verdt på papiret. Erfaringer er mye mer interessant. Jeg gidder jo ikke å betale 40K for et årskurs der man lærer seg Adwords, grunnleggende SEO og hvordan man setter opp en blogg. Akkurat det føler jeg liksom jeg får til, i alle fall sånn halvveis.. :rolleyes: Ren markedsføring, feks det som går på å markedsføre et nytt nettsted, drive trafikk osv, er det som er mest interessant. Noen som har noe å anbefale? Har jo lest meg til en del sjøl, men jeg har kanskje litt vanskelig for å sortere ut det som ikke er noe å samle på for så å sitte igjen med noe som er verdt å bruke tid på. Kanskje et kurs/studie kunne ha hjulpet for dette.

Har lest en del om den godeste Furu rundt omkring, men hvor god peiling har hun egentlig?
 

paal_erik

Medlem
På eHandelsdagen ble det sagt av Karl P.Lund som holdt foredrag at det kom kurs i markedsføring hos Markedshøyskolen til våren 2014. Hva dette vil inneholde etc ble det ikke sagt noe om.

Vet ikke om dette var et svar du var på jakt etter?
 
Joda, alt er interessant så lenge det er nettbasert. :) Husker du om dette kun var et kurs eller om det var et studie?
 
Topp