Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettsider i forskjellige nisjer vurderes solgt

Dag Frogner

Supermedlem
Som alle andre som driver på nett, har jeg litt for mange prosjekter gående på èn gang. Ting tar ofte mer tid enn man tror og vips sitter man med en liten bunke nettsider uten at noen av de får den kjærligheten de fortjener.

Jeg vurderer derfor å selge følgende nettsider:

reisetilsyden.no

Denne siden kjøpte jeg for en liten stund siden, og har jobbet litt med den, men ikke nok til at den genererer noe særlig med kroner. Siden er veldig godt optimalisert, har unike artikler og et godt domene. Fordelen med en reiseside som dette er at man fint tjener noen hundrelapper pr lead, noe som kan bli en pen sluttsum om man er flink til å oppdatere den og markedsføre. Det følger også med en Facebook-side med noen få følgere.

Hadde tidligere minstepris på 5000,- på denne, og fikk en kjøper på den summen, men til syvende og sist var han vel ikke veldig interessert i å kjøpe, så jeg beholdt den selv. Denne gangen velger jeg å ikke sette en minstepris, men forbeholder meg retten til å selge om jeg ikke er fornøyd med prisen, noe som forøvrig gjelder alle nettsiden jeg selger.

barnebøker.net

Dette er også en side som er veldig godt optimalisert og som har et (relativt) godt domene. Ligger bl.a på førsteplass hos Google for "barnebøker" og "populære barnebøker" uten at det er brukt noen skitne triks. Det kunne med fordel vært flere bøker i oversikten og med litt markedsføring burde det være mulig å få inn noen kroner. Andre/flere annonser kunne helt sikkert også vært fikset.

potensmiddel.info

Igjen en nettside som er godt optimalisert, et allright domene, men uten de store inntektene.

----------------------------------------------------------------------------------------

Alle nettsidene er basert på Wordpress og som nevnt, setter jeg ingen minstepris på de, men beholder retten til å ikke selge om jeg ikke er fornøyd med prisen.

Evt salgspriser er eks mva.

Vil helst ha bud på epost til dag AT frognermedia.no men PM fungerer til nød.

Spørsmål er det fint om dere kommer med i denne tråden, slik at alle ser de og jeg slipper å svare de samme spørsmålene flere ganger.

Alle sidene har Analytics og trafikkinfo kan sendes om ønskelig, men det er ingen av disse sidene som har noe særlig trafikk, så du vil ikke finne noe spektaulært i tallene.
 

Morph

Svart belte i snoking
Har du trafikk- og inntektstall på barnebøker.net? Send gjerne på PM hvis du ikke vil slenge det ut..
 

Dag Frogner

Supermedlem
Skriver like godt her:

Siden har i gjennomsnitt ca 220-230 besøkede i mnd, dette er snitt fra januar til nå.

Inntektene har vært imponerende 385,- i samme periode.

Det kan kanskje nevnes at dette er med 5% provisjon, og det gjenstår nå ca 2500,- i ordreverdi før provisjonen vil bli 10%.
 

Dag Frogner

Supermedlem
På barnebøker-siden?

Trafikken har steget sakte men sikkert og det samme har salgene, men som dere ser er jo ikke dette en nettside man kjøper pga salgene og trafikken som foreligger nå. Man kjøper mer et godt utgangspunkt som må jobbes videre med.
 
Topp