Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adult side selges

Kassimaja

Geocacher
For tre og et halvt år siden startet jeg opp nettsiden. 1328 artikler og sikkert 10.000 vis av bilder senere er det på tide å komme seg videre.

Antall besøk varierer veldig, men det er lenge siden jeg har hatt under 500 unike på en dag.

Det siste året har inntektene variert mellom 4000 og 8000 kroner.Inntektene har for det meste kommet fra norsk CPC, men også litt fra amerikansk CPC.

Som alle andre mener jeg at siden har et enormt potenisle for den rette kjøperen

Send meg en PM for link. Skambud overhører jeg glatt.

Har også en mindre side som gjerne kan følge med om prisen er rettferdig
 

Kassimaja

Geocacher
Siden har hatt 53.000 besøk siste måneden og ca. halvparten av disse er norske (resten er stort sett svensker). Det gir et snitt på drøyt 800 unike norske besøk pr. dag (i følge google analytics.)

De svenske besøkende kommer stort sett via linker som du styrer selv. Om du ikke vil ha de besøkende er det lett å la være å jobbe mot de trafikkgivende sidene.

Inntektene varierer på mellom 4000 og 8000 i måneden, men snittet ligger nok mye nærmere 4000 enn 8000 det siste året. Inntektene kommer selvfølgelig an på hvor mye jobb du legger ned i siden. Selv bruker jeg et par timer i måneden, men har du tid lønner det seg nok å bruke noen timer til for å få opp trøkket.
 

Kassimaja

Geocacher
All den norske trafikken kommer stort sett fra google og type in. Flere andre søkemotorer er også representert. Jeg har kjøpt trafikk tidligere, men om jeg ikke husker veldig feil er det knapt kjøpt noe trafikk i år. Anonsering har jeg ikke gjort i det hele tatt.

Noen få linker finnes på forskjellige forum, men de gir ikke mye trafikk i forhold til søkemotorer.

Den svenske trafikken kommer stort sett fra existenz.se og gir ikke meg noe srlig inntekt da mesteparten av anonser er rettet mot nordmenn, men en eventuelt ny eier kan selvfølgelig utnytte dette bedre.
 

Kassimaja

Geocacher
Det kan du jo gjøre, men du leste ikke det første innlegget da... ;)
 

Kassimaja

Geocacher
Om det ikke kommer seriøse bud så fortsetter jeg å drive siden selv.
 
Topp