Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er din favoritt-sosial-dele-plugin for tida?

TorsteinO

Art Director & grunder
Tidligere var shareoholic/sexy bookmarks min klare favoritt, men jeg syns de har begynt med så mye tull etterhvert...

Har dere noen andre favoritter? Helst noen der det er enkelt å bytte ut med egne ikoner - ikke nødvendigvis at man må ha noen "options" for å laste opp egne ikoner osv, men der det ihvertfall er enkelt å bytte ut ikonene med css eller en kodesnutt
 

zapotek

Medlem
The Largest Sharing and Social Data Platform. We Provide Twitter and Facebook Buttons, Custom Audience Targeting, and more. | AddThis

Men... det beste alternativet er kanskje å slutte med denne gratisreklamen for Twitter og Facebook. Har noen kjørt en stor splitt-test med og uten sosiale knapper? Jeg er ikke bombesikker på at så mange færre deler innhold om det ikke er en slik knapp der, og det er slettes ikke sikkert at det er nettopp den knappen du aller helst ønsker at brukeren skal trykke på...
 
Sist redigert:

ptomter

Medlem
jeg bruker addthis pluginet til Wordpress. Man vil nå også kunne egendefinere hva slags deleknapper ,man vil ha på addthis kontoen og så genererer den koden man bruke i pluginet, ellervelge mellom noen standard oppsett i pluginet.
 

basicus

SEO Eggspert
Har en økende motstand mot sider som bruker AddThis og lignende alt i ett innstikk. De dreper nettelseren og får alt til å henge og lagge som bare f. Flere av avisene jeg leser her i Egypt har blitt bortimot umulige å forholde seg til på grunn av dette. Det der vinduet som genereres har også en tendens til å henge, og hindrer å få lest halve innholdet på en side.

Jeg er på vei bort fra sosial deling som prominent del av en side, og legger stort sett bare inn delingsknappene fra Jetpack nederst i artiklene.
 
Topp