Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Annonsering i blad for teknologi og friluftsinteresserte

Kassimaja

Geocacher
Jeg holder på å starte opp et norsk blad om geocaching. Om dere ikke vet hva geocaching er så er det en høyteknologisk form for skattejakt eller turorientering der det brukes GPS for å finne fram til postene. I Norge er det ca. 10 000 personer som er aktive geocachere.


Vedlagt denne mailen så finner dere medieplan for 2015 som viser både deadliner for bestilling, men også forteller om våre hyggelige annonsepriser. Som dere ser så er det hele 75% rabatt på annonser i det første bladet og en rabatt videre ut året på 50% for dem som velger å fortsette å benytte seg av muligheten.


Kontaktinfo og all annen informasjon finner dere i medieplanen, men ikke nøl med å ta kontakt hvis dere har ytterligere spørsmål eller ønsker å diskutere andre måter å markedsføre deres firma gjennom geocaching.

https://www.dropbox.com/s/yvvlcvlofdhrhlt/Medieplan%202015%20nullpunktet.pdf?dl=0

Ta gjerne kontakt med meg på pm om du har spørsmål
 

Msites Ltd

Livsnyter
Konge! Nisjeprosjekter har fremdeles livets rett.

Medieplanen manglet hvor mange sider det er i bladet, kanskje noe om annonsetetthet.....og jeg tror byråprovisjonen din er for lav til at du vil få noe derfra.

Hadde jeg vært deg hadde jeg også fått bladet ut på en del fjellstuer o.l.

Lykke til med prosjektet!
 

Kassimaja

Geocacher
Tusen takk for tilbakemelding. Dette er rimelig nytt for meg derfor har jeg ikke satt opp noe sidetall. Vil ikke binne meg for mye, men heller ha mulighet til å utvide hvis det blir gående bra. Når det gjelder byråprovisjonen, så er den mye bedre enn andre sammenlignende blader jeg har sett.

Annonsetetthet også vanskelig å si på grunn av at jeg nå tester markedet og vet rett og slett ikke hvor mye jeg klarer, men tett blir det ikke sammenlignet med andre små nisjeblader. Om noen vil prøve, så kan vi helt sikkert få til en veldig bra deal til å begynne med. Det er bare å ta kontakt ;)
 
Topp